Vítejte v online kurzu Marketingové průzkumy pro začátečníky. Chcete založit svůj vlastní byznys? Potřebujete svůj stávající byznys posunout tím správným směrem, získávat nové a správné zákazníky? Marketingové průzkumy hlavně na začátku podnikání doporučuje každý odborník. Abyste se dokázali efektivně nasměrovat a prosadit na trhu, je třeba trh i znát.
V tomto kurzu Vás předvedu základy přípravy marketingových průzkumů konkurence a zákazníků a ukážu Vám, jak data sbírat tak, aby byla užitečná při prodeji a marketingu.
Na začátku si vysvětlíme základní pojmy a cíle - proč vůbec průzkumy dělat, jak a kdy jsou užitečné. Nejdříve se v části Brainstorming a příprava naučíme, jak se na průzkum připravit - jaké informace jsou pro nás důležité.
Následně postupně projdeme průzkum konkurence formou mystery shopping a průzkum zákazníků formou dotazníkových průzkumů. Prozradím Vám metody sběru, na co při sběru dat dávat pozor a vyhodnocování jednotlivých typů průzkumů. Dostanete i tipy, jak takové průzkumy využít v praxi při prodeji a jak jsou užitečné v digitálním marketingu. Po tomto kurzu budete sami schopni definovat svou konkurenci a cílové segmenty zákazníků, prozkoumat získaná data tak, abyste se na trhu efektivně odlišili, uměli se prodat a přizpůsobit trhu svůj marketing.
Radím medzi slabšie kurzy vzhľadom na obsah a spôsob prezentácie. Oceňujem príklady z praxe a priložený materiál ku kurzu. A tiež prijemný hlas, avšak možno prirodzenejšia prezentácia by výrazne zlepšila dojem aj bez zmeny obsahu.
Veľmi slabý kurz. Informácie ktoré si človek prečíta všade na internete.