Marketingové průzkumy

0h 54m 17s
Čas
22
Kapitol
175
Studentů
1.5
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Vítejte v online kurzu Marketingové průzkumy pro začátečníky. Chcete založit svůj vlastní byznys? Potřebujete svůj stávající byznys posunout tím správným směrem, získávat nové a správné zákazníky? Marketingové průzkumy hlavně na začátku podnikání doporučuje každý odborník. Abyste se dokázali efektivně nasměrovat a prosadit na trhu, je třeba trh i znát.

V tomto kurzu Vás předvedu základy přípravy marketingových průzkumů konkurence a zákazníků a ukážu Vám, jak data sbírat tak, aby byla užitečná při prodeji a marketingu.

Na začátku si vysvětlíme základní pojmy a cíle - proč vůbec průzkumy dělat, jak a kdy jsou užitečné. Nejdříve se v části Brainstorming a příprava naučíme, jak se na průzkum připravit - jaké informace jsou pro nás důležité. 

Následně postupně projdeme průzkum konkurence formou mystery shopping a průzkum zákazníků formou dotazníkových průzkumů. Prozradím Vám metody sběru, na co při sběru dat dávat pozor a vyhodnocování jednotlivých typů průzkumů. Dostanete i tipy, jak takové průzkumy využít v praxi při prodeji a jak jsou užitečné v digitálním marketingu. Po tomto kurzu budete sami schopni definovat svou konkurenci a cílové segmenty zákazníků, prozkoumat získaná data tak, abyste se na trhu efektivně odlišili, uměli se prodat a přizpůsobit trhu svůj marketing.

Co se naučíš

  • jak dělat průzkum konkurence,
  • mystery shopping a jeho využití,
  • B2C mystery shopping,
  • dotazníkový průzkum,
  • vyhodnocování dotazníků,
  • využití průzkumů v online a při tvorbě obsahu.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o marketingových průzkumech,
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti,
  • certifikát o absolvování kurzu.
Online kurz Marketingové průzkumy je možné

Seznam kapitol

Úvod a základy
Príprava na prieskum
3 Príprava a brainstorming
Prieskum konkurencie
4.1 Úvod - mystery shopping
4.2 Využitie - mystery shopping
4.3 Mystery shopping - príprava
4.4 Úvod k scenárom
4.5 Základy pre tvorbu scenáru
4.6 Možné reakcie
B2C mystery shopping
5 B2C mystery shopping
5.1 Ako nájsť mystery shopperov
5.2 Ako zostaviť dotazník na B2C mystery shopping
5.3 Ako výhodnotiť B2C mystery shopping
Dotazníkový prieskum
6 Dotazníkový prieskum zákazníkov
6.1 Využitie
6.2 Úvod k dotazníkom
6.3 Stred dotazníku
6.4 Záver s kontaktmi
6.5 Databáza
6.6 BONUS - Typy otázok v dotazníku
Záver a prax
7 Praktické príklady
8 Využitie prieskumov v online a tvorbe obsahu

Hodnocení kurzu

Marketingové průzkumy

Radím medzi slabšie kurzy vzhľadom na obsah a spôsob prezentácie. Oceňujem príklady z praxe a priložený materiál ku kurzu. A tiež prijemný hlas, avšak možno prirodzenejšia prezentácia by výrazne zlepšila dojem aj bez zmeny obsahu.

Patrícia P.
Marketingové průzkumy

Veľmi slabý kurz. Informácie ktoré si človek prečíta všade na internete.

Michal Š.

Pozri aj tieto kurzy