Popis online kurzu Google Ads
Kurz Google Ads pro začátečníky ti otevře brány do světa PPC reklam. PPC je zkratka z anglického pay-per-click a znamená to platba za proklik. Jde o reklamní model, ve kterém inzerent platí pouze tehdy, pokud uživatel na jeho reklamu klikne. Inzerent tedy neplatí tehdy, když se jeho reklama ve vyhledávání zobrazí. Kromě toho se reklama zobrazuje opravdu jen těm, kteří o vybrané produkty či služby projevili reálný zájem a vyhledávají je. PPC je stále více používaný pojem, bez kterého se v dnešním online světě člověk neobejde. Ať už se připravuješ stát se dokonalým PPC specialistou, nebo chceš spravovat své reklamy sám, v tomto online PPC kurzu zjistíš, jak si s Google Ads efektivně poradit.
Kurz tě provede tím nejdůležitějším, co potřebuješ vědět, ale realita ukáže, kolik času musíš být odhodlaný reklamám věnovat. Na to, aby ses stal profíkem, musíš obětovat svůj čas a věnovat stovky hodin PPC reklamám. Neustálé změny, které Google Ads přináší, musíš pravidelně sledovat. Je dost pravděpodobné, že v době, kdy budeš procházet kurzem, budou už dostupné pro Google Ads další změny, možnosti a funkcionality. Proto třeba mít oči otevřené a sledovat, co se děje, neboť jen tak můžeš být opravdový profík.
Jak již možná tušíš nebo víš, Google Ads je nejznámější a nejrozšířenější reklamní systém na světě. To nejdůležitější o Google Ads sdílím v tomto kurzu a připravím tě na cestu profíka v tomto systému. PPC reklama má mnoho rozličných formátů, v reklamní platformě Google Ads se nejčastěji používají tyto:
- Search Ads – reklama ve vyhledávání,
- Shopping Ads – reklamy v nákupech pro majitele e-shopů,
- Display Ads – grafická reklama zejména v podobě bannerů (text, video, obrázek) zobrazovaná na internetových stránkách,
- Video Ads – video reklama zejména na YouTube, která se zobrazuje před, během nebo po přehrání videa, Gmail Ads – reklama v e-mailové schránce Gmail.
Co se naučíš v kurzu Google Ads
- jak založit Google Ads účet a typy kampaní,
- úvodní nastavení Google Ads účtu,
- klíčová slova, plánovač klíčových slov, typy shody klíčových slov,
- vyhledávací síť a tvorba textových reklam,
- obsahová síť
- kde se zobrazuje displejová kampaň,
- cílení,
- remarketing,
- shopping kampaně,
- discovery kampaň,
- inteligentní smart kampaně,
- pokročilé nastavení v Google Ads,
Co všechno dostaneš
- videotutoriály o reklamách v Google Ads,
- certifikát o absolvování kurzu,
- garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem,
- moderované diskusní fórum.