Nebo objednat jen tento kurz za 999,00 Kč

Performance Marketing

2h 19m 18s
Čas
24
Kapitol
1 536
Studentů
4.6
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Performance nebo výkonnostní marketing není jen o PPC reklamách a jejich vyhodnocování. Performance marketing se skládá z několika činností, které na sebe navazují a při jejich dodržování dokážeš efektivněji pracovat s celkovým online marketingem tvé značky nebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za nejdůležitější části celého performance marketingu strategii, kreativitu, mediální nástroje, optimalizaci webstránky, práci s uživateli a testování a vyhodnocování. Právě těmto tématům se bude věnovat v tomto online kurzu výkonnostního marketingu.

Po absolvování kurzu se naučíš správně používat, měřit a vyhodnocovat online marketingové mediální nástroje a hlavně jejich spojovat tak, aby tvé kampaně fungovaly mnohem efektivněji. Posuneš tak svůj online marketing na zcela nový level.
Ve druhé části online kurzu ti lektor Kamil na různých reálných příkladech firem ukáže, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii. V závěrečném videu kurzu se také dozvíš, jak správně měřit návratnost investic do tvých marketingových kampaní (ROI).

Co se naučíš

  • co je to performance marketing
  • jaké reklamní formáty existují v online marketingu
  • nejpoužívanější online marketingové nástroje:
    • Google AdWords 
    • Facebook, Instagram, Twitter
    • RTB (Real-Time Bidding)
    • newsletter a direct marketing
    • content marketing
  • co je landing page a jak tvořit wireframy
  • A / B testování a vyhodnocování v online marketingu
  • jak vytvořit komplexní online marketingovou strategii
  • jak měřit návratnost investice (ROI) do online marketingu

Co všechno dostaneš

  • čeká na tebe více než 20 videotutoriálů,
  • 2 hodiny učiva,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá přímo lektor,
  • garance vrácení peněz, pokud s kurzem nebudeš spokojený.
Online kurz Performance Marketing je možné

Seznam kapitol

Úvod do kurzu Performance Marketing
1.0 Performance marketing - úvod do kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
Základy Performance Marketingu
1.1 Čo je to Performance Marketing?
Dostupné v ukážke kurzu
1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu
Dostupné v ukážke kurzu
1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu
Dostupné v ukážke kurzu
1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.12 Čo je Landing Page?
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.15 A/B testovanie Landing Page
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.17 A/B testovanie v Online Marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.18 Reálne ukážky A/B testov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky
2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnocení kurzu

Pozri aj tieto kurzy

Kamil Aujesky
performance marketing