Performance Marketing

2h 19m 18s
Čas
24
Kapitol
Marketing
Kategorie
4.6
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Performance nebo výkonnostní marketing není jen o PPC reklamách a jejich vyhodnocování. Performance marketing se skládá z několika činností, které na sebe navazují a při jejich dodržování dokážeš efektivněji pracovat s celkovým online marketingem tvé značky nebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za nejdůležitější části celého performance marketingu strategii, kreativitu, mediální nástroje, optimalizaci webstránky, práci s uživateli a testování a vyhodnocování. Právě těmto tématům se bude věnovat v tomto online kurzu výkonnostního marketingu.


Po absolvování kurzu se naučíš správně používat, měřit a vyhodnocovat online marketingové mediální nástroje a hlavně jejich spojovat tak, aby tvé kampaně fungovaly mnohem efektivněji. Posuneš tak svůj online marketing na zcela nový level.
Ve druhé části online kurzu ti lektor Kamil na různých reálných příkladech firem ukáže, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii. V závěrečném videu kurzu se také dozvíš, jak správně měřit návratnost investic do tvých marketingových kampaní (ROI).



Co se naučíš

  • co je to performance marketing
  • jaké reklamní formáty existují v online marketingu
  • nejpoužívanější online marketingové nástroje:
     
    • Google AdWords 

    • Facebook, Instagram, Twitter
  •  
    • RTB (Real-Time Bidding)
  •  
    • newsletter a direct marketing
  •  
    • content marketing
  •  
  • co je landing page a jak tvořit wireframy
  • A / B testování a vyhodnocování v online marketingu
  • jak vytvořit komplexní online marketingovou strategii
  • jak měřit návratnost investice (ROI) do online marketingu


Co všechno dostaneš

  • čeká na tebe více než 20 videotutoriálů,
  • 2 hodiny učiva,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá přímo lektor,
  • garance vrácení peněz, pokud s kurzem nebudeš spokojený.
Online kurz Performance Marketing je možné

Seznam kapitol

Úvod do kurzu Performance Marketing
1.0 Performance marketing - úvod do kurzu
Dostupné v ukázce kurzu
Základy Performance Marketingu
1.1 Čo je to Performance Marketing?
Dostupné v ukázce kurzu
1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu
Dostupné v ukázce kurzu
1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu
Dostupné v ukázce kurzu
1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.12 Čo je Landing Page?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.15 A/B testovanie Landing Page
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.17 A/B testovanie v Online Marketingu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.18 Reálne ukážky A/B testov
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky
2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Performance Marketing

Katarína P.

Performance Marketing

Celkom dobre koncipovaný kurz s konkrétnymi príkladmi. Vhodný na základnú orientáciu v Performance marketingu. Odniesla som si niekoľko vysvetlených marketingových výrazov, zaujímavá časť je k A/B testom, wireframe a konkrétne príklady nástrojov, ktoré viete v rámci marketingu využiť. Je to základ, ktorý určite poteší nováčikov, ale aj obohatí možno pár tipmi skúsených marketérov. Aj samotná prezentácia je príjemná. Iba tá zvučka na začiatku a konci, tu by som upravila znížením zvuku, lebo prekrýva reč prezentujúceho.

Patrícia P.

Pozri aj tieto kurzy

Kamil Aujesky Kamil Aujesky
performance marketing