FAQ / Informace pro studenty

Seznam častých otázek a odpovědí souvisejících s našimi kurzy. V případě, že však nenajdeš odpověď, určitě nás kontaktuj e-mailem.

Online kurzy

Jak probíhá online kurz?

Po přihlášení do kurzu dostaneš kompletně všechny videotutoriály a studuješ tak, že tato hotová videa sleduješ na svém laptopu, počítači, mobilu nebo tabletu, a tak se vzděláváš. Součástí kurzů jsou i materiály na stažení, které najdeš v záložce Materiály pod videem, dále v kurzu bývají domácí zadání a diskusní fórum.

Jsou tyto kurzy pro začátečníky?

Velká většina našich kurzů je určená pro úplné začátečníky, kteří nemají žádné předchozí zkušenosti s programováním, designem, online marketingem, střihem videa, MS Office a dalšími tématy, na které máme online kurzy. U každého kurzu je však uvedená náročnost daného kurzu, tj. pro koho je tento kurz určený (začátečník, mírně pokročilý, pokročilý).

Jak funguje přihlašování do kurzu? Mohu studovat na více zařízeních?

Do kurzů se přihlašuješ se svým e-mailem a studovat můžeš kdekoliv, kde máš připojení na internet. Můžeš studovat doma na svém PC, v práci na laptopu nebo ve vlaku na mobilu.

Mohu vaše online kurzy sledovat, když jsem offline? Dají se videa stahovat?

Když nemáš připojení k internetu, kurzy nelze sledovat. Musíš být online. Videa z kurzů není možné stahovat.

Jak funguje předplatné online kurzů?

Předplatné online kurzu funguje na principu, že si objednáš předplatné a během platnosti tohoto předplatného máš neomezený přístup do VŠECH online kurzů. Po vypršení platnosti předplatného tento přístup ztrácíš, předplatné můžeš kdykoliv obnovit.

Budu mít přístup do již absolvovaných kurzů i po skončení předplatného?

Ne, nebudeš. Viz bod 6. výše - když je tvé předplatné aktivní, máš neomezený přístup do všech online kurzů. Když tvé předplatné aktivní není, přístup logicky ztrácíš.

Je možné objednat předplatné na splátky?

Kvartální ani roční předplatné na splátky objednat nelze. Doživotní přístup však na splátky objednat můžeš. Napiš nám e-mail a navrhneme ti řešení.

Mám předplatné. Dostanu certifikát po absolvování každého kurzu?

Ano, certifikát o absolvování získáváš z každého absolvovaného kurzu. Je to certifikát na tvé jméno, se kterým se můžeš prokázat na pohovoru, v práci apod.

Mám zakoupený kurz (předplatné), ale nevidím žádné kapitoly v daném kurzu. Co s tím?

Vypni Adblock nebo jiné rozšíření do prohlížeče na blokování reklamy a vše bude v pořádku. Případně, pokud používáš starý neaktualizovaný prohlížeč typu Internet Explorer, nainstaluj si prosím Chrome.

Budou mi vaše kurzy fungovat na systémech Mac, Windows, Linux?

Videa spustíš na všech platformách - na MacOS, Windows, Linux. Některé kurzy jsou však určené jen pro MacOS (např. Swiftolog, Final Cut Pro, Sketch). Software používaný v kurzech může být také určený pouze pro některou z platforem, vždy si dobře přečti popis kurzu.

Platby a financování

A co státní podpora?

Pokud jsi evidovaný jako nezaměstnaný na Úřadu práce, sociálních věcí a rodiny, vyplníš požadavek na rekvalifikaci minimálně 30 kalendářních dnů před začátkem kurzu, ÚPSVaR ti po vydání RE-PASu uhradí 100 % nákladů na kurz. Kontaktuj nás e-mailem nebo telefonicky na čísle +421 949 428 812 a rádi ti pomůžeme s vyplněním potřebných tiskopisů.

Formuláře ke stažení: formulář - požadavek na rekvalifikaci

Když nebudu spokojený s kurzem, vrátíte mi peníze?

Ano, pokud nebudeš spokojený, vrátíme Ti plnou částku do 14 dní od objednávky.

Pokud máš jakékoli další otázky, rádi ti na ně odpovíme na adrese [email protected]

Nabízí Skillmea možnosti financování?

Ne, momentálně nenabízíme možnosti financování.

Pokud máš jakékoliv další otázky, rádi ti na ně odpovíme

Poslat email