Branding – budování úspěšné značky

2h 52m 47s
Čas
10
Kapitol
1 951
Studentů
4.9
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Branding - budování uspěšné značky

Tento online kurz Brandingu je určen pro všechny nadšence marketingu a budování značky. Aby firma dosáhla úspěchu, zůstala na trhu dlouhou dobu a získala si věrné zákazníky, musí být postavena a fungovat jako značka. 

Lidé mají tendenci důvěřovat značkám, kvalitní značka se totiž pro lidi stává výchozí nákupní možností. To je také důvod, proč jsou lidé zvyklí vrátit se ke své poslední značce a své nákupy opakovat. Přece proč by měli změnit své nákupní zvyklosti, pokud jsou se značkou spokojení a přináší jim užitek?

To je důvod, proč musíte změnit Vaši obchodní strategii založenou na produktu nebo službě na strategii orientovanou na značku. Takto nastavená strategie Vám umožní najít své jedinečné publikum, plnit jejich touhy a přinášet vysokou hodnotu a motivovat je k tomu, aby se stali Vašimi věrnými zákazníky.

V tomto kurzu se nenaučíš, jak vytvořit svou strategii, implementovat Google Analytics nebo nastavit Google AdWords. Na všechna tato témata máme samostatné kurzy. V tomto kurzu se zaměříme na úplné základy budování dlouhodobých a trvalých značek, které trhu a zákazníkům přináší přidanou hodnotu. 

Co se naučíš?

Absolvováním tohoto kurzu se naučíš, co všechno ti může přinést značka a proč síla značky zvyšuje zisk. Dále získáš informace o: 
  • 5 pilířích úspěšné značky.
  • Rozdílech mezi logem a značkou.
  • Výhodách investice do značky.
  • Způsobech efektivního vytvoření značky – 3 fázích tvorby značky.

Co všechno dostaneš?

Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš především:
  • Téměř 3 hodiny videotutoriálů,
  • Certifikát o absolvování kurzu Branding,
  • Garanci vrácení peněz v případě, že s kurzem nebudeš spokojený.
Online kurz Branding – budování úspěšné značky je možné

Seznam kapitol

Sekcia 1
02 Predstavenie kurzu a autora
03 Čo je logo a značka
04 Prečo sa oplatí investovať do značky
05 Ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie
06 5 pilierov úspešnej značky
7.1 Fázy tvorby značky: 1. fáza - biznis
7.2 Fázy tvorby značky: 2. fáza
7.3 Fázy tvorby značky: 2. fáza (case study)
08 Fázy tvorby značky: 3. fáza - komunikačná

Hodnocení kurzu

Branding – budování úspěšné značky

Veľa užitočných informácií, hlavne pre začiatočníkov. Skvelé príklady, dobre sa to počúvalo.

Rebeka Č.

Pozri aj tieto kurzy

Jakub Čech
branding, marketing