Data-driven online marketing a biznis

1h 41m 10s
Čas
10
Kapitol
808
Studentů
5.0
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

O datech, analýzách a tom, že v digitálním marketingu se dá měřit téměř vše, se mluví už léta. Ze slova data-driven (ať už data-driven business, rozhodování nebo marketing) se stal buzzword. Co to však reálně znamená? Jak se dopracovat ke skutečnému data-driven marketingu a firemní kultuře? 

V DASE pracujeme pro holandské a německé klienty. V obou zemích mají firmy stále problém definovat, dodržet svou analytickou strategii a být skutečně data-driven. Na Slovensku máme před sebou ještě větší kus cesty. Je potřeba začít od základů.

Díky kurzu se naučíte:

Jak vám analytická strategie pomáhá při dosahování vašich business či marketingových cílů:

  • co je to analytická vyspělost a jak se k ní dopracovat, 
  • zásady efektivní analytiky, 
  • jak začít s budováním analytické strategie, 
  • na co všechno myslet v procesu zavádění analytické strategie, 
  • jak udržovat nastavenou data-driven kulturu ve firmě. 
Teorie je v kurzu vždy demonstrována na praktických příkladech tak, abyste mohli sami, krok za krokem, vytvořit analytickou strategii.

Tento kurz je určen všem, kteří chtějí:

  • vědět, jak díky analytice efektivněji dosahovat business a marketingových cílů, 
  • pochopit, co pro firmu znamená „být data-driven“, 
  • naučit se uvažovat v data-driven, 
  • vidět širší obraz (big picture) při tvorbě strategie firmy či marketingu. 
Kurz není určen těm, kteří hledají rychlé a instantní návody na dosahování cílů. Je třeba si uvědomit, že stát se skutečně data-driven firmou vyžaduje mnoho času, námahy a investovaných prostředků. Pokud jsou však vaše měření a analýzy správné, pomáhají vám být efektivnějšími. Díky nim dosáhnete vašich cílů rychleji, kvalitněji a levněji. Správně nastavenou analytickou strategii poznáte podle toho, že vám pomáhá plnit vaše business cíle.

Co všechno dostaneš: 

  • 2 hodiny tutoriálů,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že nebudeš s kurzem spokojen,
  • vzorové dokumenty pro vytvoření:
    • dotazníku k úvodnímu brainstormingu, 
    • measurement plánu (strategie),
    • implementačního dokumentu,
    • analytického auditu,
    • odkazy na užitečné zdroje.

Seznam kapitol

Data Driven marketing
Intro
1. Stupne analytickej vyspelosti
2. 5 princípov efektívnej analytiky
3. Úvodný brainstorming k analytickej stratégii a nastavovanie cieľov
4. Measurement plán, tvorba analytickej stratégie
5. Tvorba implementačného dokumentu
6. Čistota a konzistentnosť dát
7. Reportovanie
8. Atribúcia
9. Analytické a reportovacie nástroje

Hodnocení kurzu

Data-driven online marketing a biznis

Super, zaujímavo zostavené a veľa praktických ukážok. Za mňa TOP.

Viktória B.

Online kurz Data-driven online marketing a biznis je možné