Obsah na Instagramu

1h 30m 29s
Čas
18
Kapitol
417
Studentů
4.3
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt. 
Třeba proto, protože je Instagram druhou nejsilnější sociální sítí v Česku i na Slovensku. I přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně. Nebo protože na něm žije právě vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší. A věděli jste, že Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje lovebrandy právě hledá? 
Během tohoto kurzu si spolu projdeme jak úplné základy, tak pokročilé možnosti a trendy v oblasti komunikace na Instagramu a tvorby obsahu na této sociální platformě. Seznámíme se s aktuálními uživateli této sítě v Česku a na Slovensku z hlediska jejich chování a demografie. Podíváme se také na to, jak funguje algoritmus Instagramu a jak toho využít ve váš prospěch. 
Ve druhé části kurzu se potom zaměříme na jednotlivé obsahové formáty, jak ty základní, tak ty pokročilejší, a vysvětlíme si, proč, jak a co na Instagramu komunikovat. Umíte na Instagramu pracovat s hashtagy? Výborně, tak si to spolu také ověříme. 

Co se naučíš

  • businessový pohled na využití Instagramu,
  • komunikace na Instagram, 
  • tvorba obsahu pro Instagram, 
  • obsahové formáty pro Instagram, 
  • hashtag, IGTV, AR.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o tvorbě obsahu na Instagram,
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

Tvorba obsahu na Instagramu
Úvod do Instagramu v Česku a na Slovensku
Je pro vás Instagram to pravé?
Firemní profil na Instagramu
Jak funguje Instagram algoritmus
TOP kanály na Instagramu
Rizika prezentace na Instagramu
Proč být na Instagramu
Jak efektivně tvořit obsah
Publikace příspěvků & publikační plán
Organický dosah. Co to je a jaký je?
Obsahové formáty příspěvků na Instagramu
Instagram Stories
Prodejní tagy na Instagramu
IGTV
Instagram & Augmentovaná realita
Sponzorovaný obsah na Instagramu
Inspirujte se obsahem ostatních
Hashtagy a jak s nimi pracovat

Hodnocení kurzu

Obsah na Instagramu

Príjemný a výstižný kurz k obsahu na Instagrame s pár vychytávkami.

Patrícia P.
Obsah na Instagramu

Príliš všeobecné informácie, ktoré bežný používateľ instagramu pochopí aj sám. Nič nové som sa nenaučila.

Stela S.

Online kurz Obsah na Instagramu je možné