Popis online kurzu
Performance nebo výkonnostní marketing není jen o PPC reklamách a jejich vyhodnocování. Performance marketing se skládá z několika činností, které na sebe navazují a při jejich dodržování dokážeš efektivněji pracovat s celkovým online marketingem tvé značky nebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za nejdůležitější části celého performance marketingu strategii, kreativitu, mediální nástroje, optimalizaci webstránky, práci s uživateli a testování a vyhodnocování. Právě těmto tématům se bude věnovat v tomto online kurzu výkonnostního marketingu.
Po absolvování kurzu se naučíš správně používat, měřit a vyhodnocovat online marketingové mediální nástroje a hlavně jejich spojovat tak, aby tvé kampaně fungovaly mnohem efektivněji. Posuneš tak svůj online marketing na zcela nový level.
Ve druhé části online kurzu ti lektor Kamil na různých reálných příkladech firem ukáže, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii. V závěrečném videu kurzu se také dozvíš, jak správně měřit návratnost investic do tvých marketingových kampaní (ROI).
Co se naučíš
- co je to performance marketing
- jaké reklamní formáty existují v online marketingu
- nejpoužívanější online marketingové nástroje:
-
- Facebook, Instagram, Twitter
-
-
- newsletter a direct marketing
-
-
- co je landing page a jak tvořit wireframy
- A / B testování a vyhodnocování v online marketingu
- jak vytvořit komplexní online marketingovou strategii
- jak měřit návratnost investice (ROI) do online marketingu
Co všechno dostaneš
- čeká na tebe více než 20 videotutoriálů,
- 2 hodiny učiva,
- certifikát o absolvování kurzu,
- diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá přímo lektor,
- garance vrácení peněz, pokud s kurzem nebudeš spokojený.