Nebo objednat jen tento kurz za 6 199,00 Kč

Game Development v Unity

9h 3m 33s
Čas
43
Kapitol
1 169
Studentů
4.0
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V tomto kurzu si vytvoříme komplexní 3D hru od návrhu až po sestavení. Začneme minikurzem programovacího jazyka C#, pomocí kterého naše hra bude fungovat. Poté se vrhneme rovnou na vývoj hry v herním enginu Unity. 

Programovací jazyk C# ani Unity vám nic neříká?

To vůbec nevadí, protože jedeme pěkně od začátku. 

Naučíme se všechny potřebné příkazy v jazyce C#, které následně použijeme ve vývoji hry. Tím pádem hned uvidíte, co k čemu použijeme v praxi. Řekl vám někdo, že na programování nebo vývoj her potřebujete být dobří v matematice? Jak jistě čekáte mou odpověď, ne nemusíte umět dobře matematiku. A proč? Protože většinu výpočtů již za vás naprogramoval buď Microsoft, který vyvíjí jazyk C# a nebo Unity. 

Proč se učit zrovna C# a Unity engine?

Jsou to technologie budoucnosti. Viděli jste filmy, jako Iron Man, Minority Report a podobné sci-fi? Unity se nepoužívá jen na vývoj her, ale i na vývoj AR aplikací (aplikace rozšířené reality), které se používají v průmyslu 4.0. Unity a C# vám umožňují vytvořit jakoukoli aplikaci na jakoukoli platformu přes PC, Android, iOS, XBOX, PS4, Nintendo Switch, VR (virtuální realita, Occulus Rift, HTC Vive, apod.), AR (rozšířená realita, Googla glass, nové Apple brýle a jiné.). 

Jakou hru budeme vytvářet? Budeme vytvářet střílečku z první osoby, neboli FPS. Hra bude pro jednoho hráče, který bude procházet různými mapami, bude řešit hlavolamy a střílet nepřátele. Naučíme se na této hře všechny fundamentální znalost, které pak můžete použít k vytvoření vlastní hry.

Co se naučíš?

  • jaké nástroje používat pro herní vývoj,
  • základy programovacího jazyka C#,
  • herní engine Unity 3D,
  • vyvíjet v Unity 3D
    • pohyb hráče
    • gravitace a skok
    • animace pohybu hráče
  • Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton
  •  Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí
  •  Úvod do umělé inteligence
  •  damage data
  •  Aplikování poškození, Výpočet poškození
  •  Nastavení a Zprovoznění  Ragdoll efektu

Co všechno dostaneš?

  • 43 kapitol kurzu,
  • více jako 7 hodín videomateriálu.
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peňěz do 14 dní.
Online kurz Game Development v Unity je možné

Seznam kapitol

Úvod do kurzu
Intro do kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
Nástroje pro vývoj
Instalace MS Visual Studio
Dostupné len po zakúpení prístupu
Instalace Unity3D
Dostupné len po zakúpení prístupu
3D modely a animace, které budeme používat
Dostupné len po zakúpení prístupu
Základy programovacího jazyka C# (rychlokurz)
Datové typy, konzolová aplikace
Dostupné len po zakúpení prístupu
Operace + - * /
Dostupné len po zakúpení prístupu
Rozhodovací příkaz if
Dostupné len po zakúpení prístupu
Pole a ukazatel
Dostupné len po zakúpení prístupu
Cyklus for, while a do-while
Dostupné len po zakúpení prístupu
Třída, objekt třídy
Dostupné len po zakúpení prístupu
Metody, parametry metod, public, private
Dostupné len po zakúpení prístupu
Konstruktor
Dostupné len po zakúpení prístupu
Dědičnost
Dostupné len po zakúpení prístupu
Klíčové slovo přístupnosti protected
Dostupné len po zakúpení prístupu
Polymorfismus, virtuální metody, override, base
Dostupné len po zakúpení prístupu
Klíčové slovo ABSTRACT, abstraktní třída a metoda
Dostupné len po zakúpení prístupu
Klíčové slovo STATIC, statická třída a metoda
Dostupné len po zakúpení prístupu
Generické datové typy List a Dictionary. Cyklus foreach a klíčové slovo out.
Dostupné len po zakúpení prístupu
Struktura
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vícenásobná dědičnost, interface
Dostupné len po zakúpení prístupu
Delegate, Action
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do herního enginu Unity3D
Založení projektu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Popis unity editoru, seznámení
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vývoj hry v Unity3D
Pohyb hráče
Dostupné len po zakúpení prístupu
Rozhlížení hráče
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úkol: sprint a dřepnutí
Dostupné len po zakúpení prístupu
Gravitace a skok hráče
Dostupné len po zakúpení prístupu
Granát a Laser
Dostupné len po zakúpení prístupu
Projektil, střela
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ruce a zbraně
Dostupné len po zakúpení prístupu
Animace pohybu hráče
Dostupné len po zakúpení prístupu
Animace střelby, přebíjení a útok na blízko
Dostupné len po zakúpení prístupu
Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do umělé inteligence - generování mapy pro pohyb nepřátel
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do umělé inteligence - pohyb nepřátel pomocí Agenta
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 2
Dostupné len po zakúpení prístupu
Příprava dat pro poškození a životy, Damage data
Dostupné len po zakúpení prístupu
Objekty, které lze trefit a poškodit
Dostupné len po zakúpení prístupu
Aplikování poškození, Výpočet poškození
Dostupné len po zakúpení prístupu
Nastavení Ragdoll
Dostupné len po zakúpení prístupu
Zprovoznění Ragdoll efektu
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnocení kurzu

Pozri aj tieto kurzy