Tento online kurz tě provede přes Google Analytics od úplných začátků až po sofistikovanější měření a možnosti analýzy dat. Měřitelnost je jednou z hlavních výhod online marketingu. A pro měření kampaní používá většina webů právě Google Analytics.
Umět ovládat a rozumět Google Analytics proto pomůže každému, kdo chce dělat cokoliv v rámci online marketingu. Pokud se věnuješ Facebook reklamě, Google AdWords nebo tvorbě webů, tví klienti se budou dívat na výsledky v Google Analytics. Pokud máš vlastní byznys, data o výkonnosti jednotlivých kampaní ti mohou ušetřit stovky až tisíce eur.
Přihlas se do tohoto online kurzu ještě dnes a nauč se pracovat s mocným nástrojem Google Analytics. Dívat se na data však nemá pouze výhody. Přidá ti to robotu, zkomplikuje procesy a zabolí, když tvé kampaně nepřinášejí zisk. Ale je to lepší než alternativa, protože tou je utrácení svých nebo klientských peněz naslepo.
Co se naučím?
Webová analytika se dělí na 3 úrovně. Sběr dat, reporting a vizualizace dat a hloubkové analýzy. V tomto online kurzu se budeš věnovat prvním dvěma - sběru a reportingu. Naučíš se:
nasadit základní měřicí kód na svůj web přes Google Tag Manager
najít užitečné reporty v Google Analytics
pracovat s reporty, aby si v nich našel to co hledáš