Popis online kurzu podknikání
Podnikání je dřina, ale když do něj jednou spadneš, tak se z něj stává závislost a životní styl. Na tom se shodují i lektoři tohoto podnikatelského kurzu. Kurz podnikání ti dá odpovědi na to, jak začít úspěšně podnikat a jak tvé podnikání posunout co nejdále. Jak zjistit, zda bude nápad úspěšný? Jak nejefektivněji získávat nové zákazníky? Jakou roli hrají brand, firemní kultura či hodnoty firmy? Je lepší podnikat sám nebo s někým. Co je důležité při expanzi na zahraniční trhy? Jak se vyrovnat s nejistotou či neúspěchem při podnikání? Získáš velmi dobrý návod, jak rozjet byznys, a to od špičky byznysu.
Ukážeme ti, jak o těchto otázkách přemýšlí osm zakladatelů a CEO úspěšných slovenských firem. Provedeme tě celým procesem budování byznysu od nápadu a jeho validace, přes financování, přijímání zaměstnanců, budování brandu až po to, jak docílit, že podnikání bude dlouhodobě udržitelné. Dáme ti množství tipů a inspirací, které budeš moci aplikovat na svou situaci a svůj byznys. V mnoha oblastech tento kurz podnikání posune tvé uvažování o podnikání a ukáže ti nové pohledy. Díky kurzu se budeš moci na chvíli zastavit a přemýšlet o podnikání v širších souvislostech.
Podnikatelé v kurzu mají zkušenosti a know-how z různých oblastí – výroby a prodeje produktů, nabídky služeb, ale i vývoje složitých technologií nebo IT řešení na míru. Roční obrat jejich firem dosahuje desítky milionů eur. Někteří podnikají pouze na Slovensku, někteří globálně a dalším se podařilo proniknout na okolní trhy. Jejich pohledy se v některých oblastech shodují, v jiných se zase liší.
Jde o zakladatele a CEO těchto firem: Tuli, CURAPROX, daren & curtis, VISIBILITY, Seges, PosAm, VIAMO, HighChem a BE COOL.
Tento online kurz podnikání je určen pro ty, kteří:
- chtějí podnikat, ale nevědí jak, nebo mají obavy se do toho pustit
- začali podnikat, ale zatím nedosáhli velkého úspěchu, proto hledají nové inspirace a rady
V kurzu získáš tipy a doporučení v těchto oblastech:
- jaké musíš mít předpoklady pro podnikání a na jaké překážky narazíš,
- jak můžeš získat nápad na podnikání,
- jak můžeš nápad otestovat a zjistit jeho tržní potenciál,
- co má obsahovat byznys plán,
- jak si vybrat partnera pro podnikání,
- jak si rozdělit s partnerem kompetence a odpovědnost,
- jak vymyslet název firmy či produktu,
- jak stanovit vize, hodnoty firmy a firemní kulturu,
- kde získat první finance,
- za co utratit první finance,
- kdy a jak hledat investora,
- jak získat první zákazníky a udržet si je,
- jak se odlišit od konkurence,
- jak budovat brand a marketing,
- kdy a jak přijímat zaměstnance,
- jak vytěžit ze zaměstnanců jejich potenciál,
- jak expandovat na zahraniční trhy,
- co znamená úspěch a neúspěch v podnikání.
Čo všechno dostaneš:
-
2,5 hodiny kurzu,
-
32 kapitol,
-
certifikát o absolvování,
- garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojen.