Popis online kurzu
Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.
Třeba proto, protože je Instagram druhou nejsilnější sociální sítí v Česku i na Slovensku. I přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně. Nebo protože na něm žije právě vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší. A věděli jste, že Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje lovebrandy právě hledá?
Během tohoto kurzu si spolu projdeme jak úplné základy, tak pokročilé možnosti a trendy v oblasti komunikace na Instagramu a tvorby obsahu na této sociální platformě. Seznámíme se s aktuálními uživateli této sítě v Česku a na Slovensku z hlediska jejich chování a demografie. Podíváme se také na to, jak funguje algoritmus Instagramu a jak toho využít ve váš prospěch.
Ve druhé části kurzu se potom zaměříme na jednotlivé obsahové formáty, jak ty základní, tak ty pokročilejší, a vysvětlíme si, proč, jak a co na Instagramu komunikovat. Umíte na Instagramu pracovat s hashtagy? Výborně, tak si to spolu také ověříme.
Po skončení kurzu můžete pokračovat na
Influencer marketing.
Co se naučíš
- businessový pohled na využití Instagramu,
- komunikace na Instagram,
- tvorba obsahu pro Instagram,
- obsahové formáty pro Instagram,
- hashtag, IGTV, AR.
Co všechno dostaneš
- videotutoriály o tvorbě obsahu na Instagram,
- moderované diskusní fórum,
- certifikát o absolvování kurzu,
- garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.