PPC strategie pro začátečníky

1h 10min
Čas
10
Kapitol
Marketing
Kategorie
-
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu PPC strategie

Aby byly PPC kampaně co nejvíce funkční a přinášely co nejvíce konverzí, je důležité na začátku správně nastavit strategii, analyzovat konkurenci a také všechny možnosti kampaní, které v rámci PPC jsou k dispozici. Právě proto jsme připravili tento kurz, který ti pomůže posunout ještě více tvé znalosti v rámci PPC.

V kurzu budeme pracovat s několika analýzami, které můžeš využít jak u svého projektu, tak u projektu klienta. Díky nim si zanalyzuješ konkurenci, stanovíš hlavní své USP, dokážeš se podívat, jak si v hledanosti vyhledávání brandu aktuálně vedeš oproti konkurenci a také si v rámci e-shopu dokážeš stanovit, které produkty jsou pro tebe důležité v propagaci a které už méně.

Mimo to se společně podíváme na správné nastavení cílů kampaní a jak přemýšlet v závislosti na cílech nad vhodnými kampaněmi. V neposlední řadě si ukážeme, jak pracovat s media plány a klientovi v závislosti na jeho cílech kampaní poradit vhodný budget. Také si ukážeme, jak zvolit vhodnou cílovou skupinu.

Tento kurz je určený nejen pro PPC specialisty, ale také pro všechny marketéry a majitele firem, kteří chtějí blíže pochopit marketingové strategie.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o PPC strategii,
  • certifikát o absolvování online kurzu,
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

PPC strategie pro začátečníky
01 Analýza konkurence
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
02 BCG Matice
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
03 Share of search
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
04 SWOT analýza
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
05 Cíle Jak si stanovit KPI
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
06 Cíle Jaké metriky u kampaní sledovat
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
07 Kanály a kampaně Jak přemyšlet nad výběrem marketingových kanálů
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
08 Rozpočty a media plány Jak na odhad investicí ve vyhledávací síti
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
09 Rozpočty a media plány Jak na odhad investicí v rámci obsahové sítě a video kampaní
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10 Cílová skupina Jaké jsou možnosti cílení a jak nad cílením uvažovat
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Podívej se i na tyto kurzy

Martina Machalová Martina Machalová
PPC & Social Media Ads specialista