Popis online kurzu
Proč mají smysl placené kampaně na LinkedInu? Třeba proto, že na LinkedInu je dnes bezmála 2 miliony Čechů a jejich počet stále roste. Nebo proto, že i LinkedIn může prodávat a vy s jeho pomocí můžete zaujmout nejen potenciální zaměstnance, ale třeba i vaše zákazníky. Je to prostě správná síť pro váš brand, nikoli jen rybníček pro HR specialisty.
Během tohoto online kurzu se dozvíte, o čem vlastně celý LinkedIn jako sociální síť je, jaké má pravidla a zákonitosti a jací jsou čeští uživatelé, které na LinkedInu najdete. A zjistíte, co je potřeba k tomu, abyste oslovili cílovou skupinu, která vás zajímá. A že reklama na LinkedInu nemusí být vždycky tak drahá, jak nejspíš často slýcháte.
V první části kurzu se podíváme právě na aspekty fungování sociální sítě LinkedIn, na to, jak funguje jeho algoritmus a jak toho můžete využít. Podíváme se také na to, proč je vedle reklam na LinkedInu důležitý také kvalitní obsah a jací jsou vlastně čeští a slovenští uživatelé, které můžete na této platformě oslovit.
V druhé části kurzu se zaměříme, teoreticky i prakticky na vlastní nastavení reklamní kampaně na LinkedInu. Od výběru optimalizace kampaně, po možností cílení až třeba po pokročilou práci s pixely, vlastními publiky a retargetingem.
Co se naučíš
- proč být jako značka na LinkedInu,
- porovnání LinkedIn vs Facebook,
- reklamní formáty na LinkedInu,
- možnosti cílení kampaní,
- správce kampaní a konverze,
- nastavení rozpočtu a měřící kódy.
Co všechno dostaneš
- nadupané videotutoriály o reklamních kampaních na LinkedInu,
-
diskusní fórum,ve kterém na tvé otázky odpovídá autor kurzu,
-
certifikát o absolvování kurzu,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.