Popis online kurzu Social media strategie
Sociální sítě by se neměly dělat pocitově 🙅♂️
Komunikace na nich by měla vycházet z dat, mít pevné základy a jasné směřování.
Přesně k tomu pomůže kvalitně připravená social media strategie, kterou si projdeme v tomto online kurzu.
Kurz je rozdělen na dvě části:
1️⃣ V první, teoretické, si projdeme 11 konkrétními částmi, které by měla optimální strategie obsahovat. Zadefinujeme si cíle a cílové skupiny, podíváme se, co dělá konkurence, vybereme si platformy, které budeme využívat a nastavíme si témata a formy obsahu. Zapracujeme na community managementu či nadefinování procesů.
2️⃣ Druhá část je věnována konkrétní ukázce vypracované strategie pro značku Slovenské Vinice, proto kterou jsem pracoval. Každý z 11 kroků uvidíš převeden do reality.
Věřím, že ti tento kurz pomůže udělat si pořádek v tom, jak pracuješ se sociálními sítěmi, a budeš je moci využívat bez stresu, smysluplně a udržitelně 😉
Co se naučíš
- co je to social media strategie,
- proč mít social media strategii,
- k čemu slouží social media strategie,
- jaké části má kvalitně připravená strategie,
- vytvořit social media strategii pro svůj byznys.
Co všechno dostaneš
-
videotutoriály o tvorbě social media strategie,
- moderované diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu Tony Dúbravec,
-
certifikát o absolvování online kurzu Social media strategie,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.