Influencer marketing

51min 9s
Čas
11
Kapitol
Marketing
Kategorie
-
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Influencer marketing

Přihlas se do mého kurzu a nauč se dělat influencer marketing smysluplně!

Každý zná influencer marketing a zažil ho v nějaké podobě. Vzhledem k jeho krátké historii i rychlému vývoji plné změn k němu však stále přistupujeme spíše intuitivně. Většinou je to v marketingové praxi taková hra s volnými pravidly o to, aby z toho na konci vyšlo nějaké vysoké číslo dosahu nebo zhlédnutí, které klienta uspokojí a tak nějak v něm vyvolá dojem, že své peníze investoval dobře a někde se mu to snad už vrátí.

Co kdybychom si dali dohromady vše základní, co je třeba vědět o influencer marketingu a z toho následně vyextrahovali nějakou alespoň základní mustru, které se můžeme držet při plánování a exekuci influencerských kampaní a aktivit?

Pojďme spolu zjistit, co je a co není influencer marketing, kdo jsou to ti bájní influenceři, jak přemýšlejí, jak s nimi pracovat a zda si je vůbec vybrat pro vaše cíle. No a nakonec si dejme dohromady alespoň základní postup, jak takovou influencerskou kampaň naplánovat a uskutečnit.

Po absolvování kurzu budete mít schopnosti a znalosti potřebné k efektivnímu využívání influencer marketingu a posunutí vaší značky na vyšší level.

Jmenuji se Daniel Feranec a influencer marketingu se věnuji jako Creative Director reklamní agentury CORE4 Advertising, i jako influencer a foodblogger Čoje. Dal jsem dohromady online kurz, ve kterém tě naučím vše, co jsem se o influencer marketingu naučil z jedné i druhé strany, tedy z pohledu značky i influencera. Těším se na tebe, pojď se už jen přihlásit.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o influencer marketingu,
  • moderované diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá autor kurzu Daniel Čoje Feranec,
  • certifikát o absolvování online kurzu Influencer marketing,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

Influencer marketing
1. Čo je a čo nie je Infuencer marketing
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2. Ako sa používa Influencer marketing
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3. Aké je miesto Influencer marketingu v komunikácii vašej značky
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4. Aké su typy infuencerov?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5. Ako premýšľajú a fungujú influenceri
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6. Nastavenie spolupráce
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
7. Kreatíva a exekúcia
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
8. Práca s výsledkami
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
9. Príklady zo života
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10. Záverečné otázky a odpovede
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
11. Záver
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Podívej se i na tyto kurzy

Daniel Feranec Daniel Feranec
Creative Director & Influencer