Každý rodič zná situaci velmi dobře, když začínají svátky, a najednou neví, jak zajistit aktivity pro své dítě, děti. Pravděpodobně nejhorší situace při vynalézání je během letních prázdnin, kdy mají děti až dva měsíce dovolené a nevědí, co dělat s řešením. Prarodiče už telefonují v polovině července a sousedé se potí, jen aby se do vás náhodou nedostali a zasloužili si nějaké hlídání. A kamarád, který je doma se svými malými dětmi, je také vypnutý, cestoval, nemocný nebo...
Jednoduše řečeno, zůstali jste sami. Ale víme, co s tím dělat. Takže alespoň po dobu pěti pracovních dnů. Budete muset použít všechny vazby rodiny a sousedství pro ostatní. Co tedy můžete udělat, nemusíte se v práci stresovat, kam dáte malého turistu? Pošlete ho denní tábor programátora na Poluse. Když? ↓
Termíny tábora: 10. - 14. července 2017 24. - 28. července 2017 7. - 11. srpna 2017 21. - 25. srpna 2017
Denní tábor je přesně v době, kdy musíte být v práci ( tentokrát většinou ) konkrétně od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Tyto děti dokonce krmíme a poskytujeme jim režim pití. Takže se nemusíte o nic starat.
Pět dní činnosti
Během těchto dnů se děti mohou seznámit s programováním a krok za krokem procházejí úvodem a základy, aby se mohly snadno naučit, co budou potřebovat pro programování samy. Později se také pokusí kódovat nějakou jednodušší hru. Budou také hrát se vzdělávacím robotem Ozobotem.
Cítí svou kreativitu v intuitivním prostředí, které jim zároveň umožňuje do značné míry se ukázat a ukázat, co v nich skutečně je. Nemusíte se však bát, že by to vaše dítě mělo zvládnout! Naše tábory jsou totiz vhodný pro začátečníky ve věku 8-13 let.
A tak, abychom stále nemluvili jen o programování nebo kódování, děti čekají na pestrý program. Máme připravený ( a teď by se moji tati chtěli zaregistrovat do obývacího pokoje s různými hrami, děti půjdou do arény laserových značek, nebo půjdu do FutboXX. Čeká na ně opravdu pět akčních dnů zábavy, kde také najdou nové přátele. Programovací tábor v Bratislavě Polus v roce 2016
Co se dítě naučí?
základy designu hry
základy vytvoření 2D hry ve Scratch
úvod do základů programování jako posloupnost příkazů, událostí, cyklu, větvení nebo proměnných
programování složitější funkce při poškrábání ( zachycení dalších znaků )
vytvářet různé animace, zvuk nebo skóre pro hru
vytvořit jednoduchou hru, kterou najdete také na internetu
Som predovšetkým novinárka, pracovala som napríklad v TASR, v Učiteľských novinách, externe spolupracujem s niekoľkými webmi. Venujem sa rôznym oblastiam - v poslednom čase však najmä vzdelávaniu. Nerozumiem IT, neviem naprogramovať webstránku ani mobilnú aplikáciu, napriek tomu o IT rada a veľa píšem.