Logo tvorba

1h 43m 31s
Čas
18
Kapitol
1 351
Studentů
4.9
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Vyjasněme si určité věci hned na začátku. Logo není značka, logo je identifikační prvek značky. Logo nemá komunikovat – logo má identifikovat.

V dnešní době z nějakého důvodu všichni získali pocit, že když se firmy posouvají směrem k jednodušším, minimalistickým a typografickým logům, tak samotná hodnota loga klesá – protože „vždyť jen napíšu název firmy pěkným písmem“. 

NE-NA-PÍ-ŠEŠ.

Vytvořit solidní logo, které bude vizuálně fungovat tak jak má, opravdu není až tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Při jeho tvorbě je potřeba vzít v úvahu nejen to, co od něj požaduje klient, ale také základní pravidla čitelnosti, hierarchie, typografie, proporčního vyvážení – to, kde bude samotné logo použité a kdo s ním bude nejvíce přicházet do styku, jak z něj budeme extrapolovat identitu a tak dále.

Upozornění:

Kurz obsahuje možná pro někoho kontroverzní názory, které jsou založené na reálných, i když subjektivních zkušenostech. Kurz také obsahuje vydatnou dávku teorie, bez níž se člověk při designování loga nepohne, protože při logotvorbě je jedno, kolik technik ovládáte – pokud nebudete schopni pochopit klienta, resp. vymyslet vhodný koncept – nebudete se mít od čeho odrazit.

V kurzu se dozvíte:

  • co je to vlastně logo a jaké jsou jeho funkce (také co logo dělat nemá),
  • co je to brand a jak si ho nezaměňovat s ostatními buzzwords,
  • atributy, které by ideální logo mělo mít,
  • challenge věci typu „zelená uklidňuje“ a „trojúhelník je symbol síly“,
  • podíváme se na to, čeho je plný Instagram – grid a jeho aplikace v logu,
  • slogan – ano i to je v rámci logotvorby nutná věc, protože klienti mají tendenci cpát ho přímo do loga,
  • druhy logotypů – zjistíme, že kategorizace je v podstatě velmi easy,
  • trošku o software a tužce,
  • zjistíme, proč firmy svá loga simplifikují,
  • řekneme si, proč nevyměňují nadčasovost za trendy,
  • redesignujeme logo-dvě a u toho hlouběji vysvětlíme nejen teorii tvorby loga, ale i techniky,
  • dozvíme se, jak nejideálněji logo prezentovat či vystavovat a co je to design manuál.

Co všechno dostaneš

  • 18 videotutoriálů,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojen.

Seznam kapitol

Teória
Intro
Čo je vlastne LOGO?
Čo je to BRAND
Atribúty ideálneho loga
Farby, tvary, symboly a iný BS
Grid
Slogan
Druhy logotypov
Software
Minimalistické logá - nie je to jednoduché
Trendy vs. nadčasovosť
Redesign loga - teória
Prax
Redesign loga LabZone
Ako logo prezentovať klientovi | Mockups
Tvorba loga - CungaDesign
Design manuál
CTA
Záver

Hodnocení kurzu

Matúš B.
Logo tvorba

Super kurz, vdaka.

Michaela M.

Online kurz Logo tvorba je možné

Všechny online kurzy za
7690 Kč
Objednat
Nebo objednat jen tento kurz za 2 099,00 Kč
Michal Žák
Adobe Illustrator