Google Tag Manager

2h 50m 32s
Čas
12
Kapitol
1 308
Studentů
2.8
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Online marketing a ecommerce business jsou krásné v tom, jak se dají podrobně měřit a vyhodnocovat. Na to je ale potřeba na web implementovat různé marketingové a měřicí kódy. Kdysi to byla úloha výlučně pro programátory a trackovací pixely bylo třeba nasadit přímo do kódu webu. Marketéři a analytici k těmto nástrojům neměli přístup a každá drobná změna, kterou potřebovali, musela jít přes programátory. A protože programátoři mají ve většině firem kopec práce, tak i na několika minutový zásah někdy bylo třeba čekat dny až týdny (ve velkých firmách s přetíženým IT oddělením třeba i měsíce). 

Google Tag Manager to úplně změnil. Díky němu stačí do kódu stránky vložit jeden skript, přidat dobrou datovou vrstvu a skoro všechny další úpravy můžete dělat přes Google Tag Manager. Je to přehlednější, rychlejší a pohodlnější. Od doby, kdy se rozšířil GTM, tak si mnozí analytici a marketéři (včetně lektora tohoto kurzu) už ani nedovedou představit, že by měřicí kódy byly spravovány starým způsobem. 

 V tomto online kurzu Ti vysvětlíme všechny důležité pojmy a principy, ale především se s GTM naučíš efektivně pracovat.

Co se v kurzu naučíš? 

V rámci tohoto kurzu se konkrétně naučíš: 

  • Jak nasadit GTM kód a Data Layer na web. 
  • Jak do něj migrovat data. 
  • Jak nastavit kódy v GTM (Google Analytics základní, Eventy, Enhanced Ecommerce, HotJar Adwords...). 
  • Jak si zkontrolovat zda je GTM a dataLayer na webu dobře nasazený a zda jsou trackovací pixely správně odesílány. 
  • A hlavně jak to celé dělat rozumně a efektivně. 
Učit se budeš na konkrétních příkladech. Díky tomu se kromě GTM například naučíš jak na webu analyzovat výstražné hlášky (to ti pomůže odhalit problémy na webu), jak používat šikovné pluginy na ladění a jak efektivně implementovat další vychytávky. 

Pro koho je kurz určen? 

Pro všechny, kteří potřebují nasazovat a upravovat měřicí a marketingové kódy na webu. Nejčastěji jsou to marketéři, analytici, programátoři a lidé, kteří si sami spravují web nebo e-shop. Kurz je vhodný i pro studenty, kteří si chtějí rozšířit obzory a také všem, kteří se vzhledem k nedostatku specialistů na GTM chtějí posunout dále ve své kariéře v online marketingu. 

Co všechno dostanu? 

Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš: 

  • Více než 3 hodiny detailních videotutoriálů, které můžeš následovat klik po kliku. 
  • Připravené kódy, zadání pro programátory a vzorové konfigurace GTM, které můžeš použít ve své praxi. 
  • Diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky ke kurzu odpovídá přímo lektor a Tví spolužáci. 
  • Garanci vrácení peněz, pokud nebudeš s kurzem spokojen.

Seznam kapitol

Kapitola 0: Úvod do kurzu
Čo je Google Tag Manager
Kapitola 1: Úvod a "spustenie" GTM
Založenie GTM účtu
Základné pojmy, test a publikovanie GTM
Kapitola 2
Premenné, Data Layer + ukážka merania warningov
Ecommerce meranie
Eventy v dataLayery
Typy eventov
Kapitola 3: Rekapitulácia
Rekapitulácia časť I
Rekapitulácia časť II
Kapitola 4: Záverečné vychytávky
Looup Tables
Vychytávky v GTM
Kapitola 5: Záver
Záver kurzu GTM

Hodnocení kurzu

Google Tag Manager

Začiatok kurzu bol prehľadný a zrozumiteľný. Sumarizácia v tej som sa strácala. Užitočné by bol rozdeliť kurz pre nastavenie najčastejších TAGov, ktoré sa na weboch používajú aj s krok za krokom riešením. Príklady boli fajn len trochu viac systematickejší systém vysvetľovania a ísť po základných nastaveniach by som v kurze ocenila.

Patrícia P.

Online kurz Google Tag Manager je možné

Všechny online kurzy za
7690 Kč
Objednat
Nebo objednat jen tento kurz za 1 599,00 Kč
Peter Jakuš
webová analytika, GTM