Branding: Jak začít s budováním výrazné značky

56min 14s
Čas
8
Kapitol
Marketing
Kategorie
5.0
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Branding: Jak začít s budováním výrazné značky

Brand není jen logo. Brand je to, co si o vás lidé myslí, když odejdete z místnosti, tvrdí marketingoví velikáni.

V tomto kurzu se podíváme na to, jak pracovat se svou značkou, aby byla pro publikum jasně zapamatovatelná, vynikla oproti konkurenci a komunikovala tak, aby lidi opravdu bavila. A to se hodí markeťákům ve firmách, majitelům e-shopů i začínajícím agenturním branďákům. Jednoduše každému, kdo chce, aby jemu svěřené značky byly pořádně vidět.

Lidé totiž věří značkám, které dobře znají. Silný a výrazný brand dává firmám spoustu nových možností, jak oslovit potenciální zákazníky a nabídnout jim své zboží či služby. A ti samí lidé se pak k silné a výrazné značce rádi vrací.

Brand je identita konkrétní firmy a emoce, které si lidé s ní spojují. A v tomhle kurzu zjistíme, jak s nimi pracovat co nejefektivněji, aby vše dávalo smysl a firma rostla.

Co se v kurzu naučíte

  • Jak a proč s budováním značky vlastně začít
  • Jak pokrýt všechny 3 proměnné, okolo kterých je třeba značku budovat - svou identitu, zákazníky, konkurenty
  • Jak brand propsat do komunikace, aby oslovila ty správné zákazníky
  • Jak na kreativu, aby vaše značka publikum nenudila

A na závěr – brand nemusí být žádná věda. Stačí se držet několika principů, které v kurzu uslyšíte, a hned budete mít v ruce spoustu vodítek, kudy se brandově vydat i s vaším projektem.

Co všechno dostanete

  • videotutoriály o Brandingu,
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování online kurzu Branding: Jak začít s budováním výrazné značky,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

Branding
1 Úvod do kurzu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2 Proč řešit brandovou identitu?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3 BrandSprint: dobrá značka zná sama sebe
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4 Jak poznat svého zákazníka
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5 Proč sledovat konkurenci
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6 Jak na sjednocenou komunikaci
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
7 Jak stavět kreativu, aby dávala smysl
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
8 Jak dlouhodobě na brand, aby to bavilo vás i zákazníky
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Branding: Jak začít s budováním výrazné značky

Matej G.

Podívej se i na tyto kurzy

Michal Šíma Michal Šíma
Brand manager & Copywriter