Popis online kurzu Logotvorby
Vyjasněme si určité věci hned na začátku. Logo není značka, logo je identifikační prvek značky. Logo nemá komunikovat – logo má identifikovat.
V dnešní době z nějakého důvodu všichni získali pocit, že když se firmy posouvají směrem k jednodušším, minimalistickým a typografickým logům, tak samotná hodnota loga klesá – protože „vždyť jen napíšu název firmy pěkným písmem“.
NE-NA-PÍ-ŠEŠ.
Vytvořit solidní logo, které bude vizuálně fungovat tak jak má, opravdu není až tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Při jeho tvorbě je potřeba vzít v úvahu nejen to, co od něj požaduje klient, ale také základní pravidla čitelnosti, hierarchie, typografie, proporčního vyvážení – to, kde bude samotné logo použité a kdo s ním bude nejvíce přicházet do styku, jak z něj budeme extrapolovat identitu a tak dále.
Upozornění:
Kurz obsahuje možná pro někoho kontroverzní názory, které jsou založené na reálných, i když subjektivních zkušenostech. Kurz také obsahuje vydatnou dávku teorie, bez níž se člověk při designování loga nepohne, protože při logotvorbě je jedno, kolik technik ovládáte – pokud nebudete schopni pochopit klienta, resp. vymyslet vhodný koncept – nebudete se mít od čeho odrazit.
V kurzu se dozvíte:
- co je to vlastně logo a jaké jsou jeho funkce (také co logo dělat nemá),
- co je to brand a jak si ho nezaměňovat s ostatními buzzwords,
- atributy, které by ideální logo mělo mít,
- challenge věci typu „zelená uklidňuje“ a „trojúhelník je symbol síly“,
- podíváme se na to, čeho je plný Instagram – grid a jeho aplikace v logu,
- slogan – ano i to je v rámci logotvorby nutná věc, protože klienti mají tendenci cpát ho přímo do loga,
- druhy logotypů – zjistíme, že kategorizace je v podstatě velmi easy,
- trošku o software a tužce,
- zjistíme, proč firmy svá loga simplifikují,
- řekneme si, proč nevyměňují nadčasovost za trendy,
- redesignujeme logo-dvě a u toho hlouběji vysvětlíme nejen teorii tvorby loga, ale i techniky,
- dozvíme se, jak nejideálněji logo prezentovat či vystavovat a co je to design manuál.
Co všechno dostaneš
- 18 videotutoriálů,
- certifikát o absolvování kurzu,
- diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
- garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojen.