Popis online kurzu
V online kurzu Email marketing se naučíš jak z tvého e-mail marketingu získat maximum a udělat z něj skvělý zdroj nových objednávek. Email marketing patří mezi nejdůležitější nástroje komunikace s tvými zákazníky. V kurzu se naučíš vše podstatné pro účinné provádění emailového marketingu.
I přes narůstající množství spamu a nevraživost mnoha lidí k obchodním sdělením patří e-mailing k účinným nástrojům propagace, online prodeje i péče o zákazníky. Široké pole bezplatných či velmi levných nástrojů jej činí dostupným prakticky pro každého podnikatele. Ale umíš jej využít na maximum? Společně se podíváme na ty nejdůležitější metriky, které dělí příjemce tvých e-mailů od nákupu a vás od nových objednávek.
Cíl kurzu
- představit klíčové metriky e-mail marketingu, které vypovídají o doručitelnosti e-mailů, míře zaujetí příjemců atd.,
- naučit tě, jak tyto metriky neustále zlepšovat a zvyšovat tak úspěšnost tvýcg e-mailingových kampaní,
- naučit tě analytické postupy a nástroje pro testování, které ti při zvyšování úspěšnosti vašich e-mailingových kampaní pomohou.
Co se v kurzu naučíš
- jaké metriky bys u e-mail marketingu měl(a) sledovat,
- jaká technická nastavení (domény, servery, e-mailingové nástroje) jsou třeba pro správnou funkčnost e-mail marketingu,
- pro jaké typy komunikace se zákazníky (a v jakých fázích životního cyklu zákazníka) se e-mail marketing může uplatnit,
- jak pracovat s textem a obecně obsahem, abys ze svých kampaní dostal(a) co nejvíce,
- jak vyhodnocovat úspěšnost e-mailingu a jeho dopadů na návštěvnost webu a konverze (objednávky),
- jak dělat e-mailing v souladu s platnými zákony a nařízeními EU ohledně GDPR.
Co všechno dostaneš
- videotutoriály o email marketingu,
- diskusní fórum,
- certifikát o absolvování kurzu,
- garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti.