Nebo objednat jen tento kurz za 2 699,00 Kč

Email marketing

2h 44m 8s
Čas
10
Kapitol
371
Studentů
4.8
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V online kurzu Email marketing se naučíš jak z tvého e-mail marketingu získat maximum a udělat z něj skvělý zdroj nových objednávek. Email marketing patří mezi nejdůležitější nástroje komunikace s tvými zákazníky. V kurzu se naučíš vše podstatné pro účinné provádění emailového marketingu.
I přes narůstající množství spamu a nevraživost mnoha lidí k obchodním sdělením patří e-mailing k účinným nástrojům propagace, online prodeje i péče o zákazníky. Široké pole bezplatných či velmi levných nástrojů jej činí dostupným prakticky pro každého podnikatele. Ale umíš jej využít na maximum? Společně se podíváme na ty nejdůležitější metriky, které dělí příjemce tvých e-mailů od nákupu a vás od nových objednávek.

Cíl kurzu 

  • představit klíčové metriky e-mail marketingu, které vypovídají o doručitelnosti e-mailů, míře zaujetí příjemců atd.,
  • naučit tě, jak tyto metriky neustále zlepšovat a zvyšovat tak úspěšnost tvýcg e-mailingových kampaní,
  • naučit tě analytické postupy a nástroje pro testování, které ti při zvyšování úspěšnosti vašich e-mailingových kampaní pomohou.

Co se v kurzu naučíš

  • jaké metriky bys u e-mail marketingu měl(a) sledovat,
  • jaká technická nastavení (domény, servery, e-mailingové nástroje) jsou třeba pro správnou funkčnost e-mail marketingu,
  • pro jaké typy komunikace se zákazníky (a v jakých fázích životního cyklu zákazníka) se e-mail marketing může uplatnit,
  • jak pracovat s textem a obecně obsahem, abys ze svých kampaní dostal(a) co nejvíce,
  • jak vyhodnocovat úspěšnost e-mailingu a jeho dopadů na návštěvnost webu a konverze (objednávky),
  • jak dělat e-mailing v souladu s platnými zákony a nařízeními EU ohledně GDPR.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o email marketingu,
  • diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti.
Online kurz Email marketing je možné

Seznam kapitol

Email marketing
Intro
Dostupné v ukázce kurzu
1. E-mailing jako součást marketingové propagace
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2. Míra doručení aneb jak ovlivnit doručitelnost svých e-mailových kampaní
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3. Míra otevření aneb co dělat, aby si váš e-mail přečetlo co nejvíce příjemců
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4. Míra odhlášení - co ji ovlivňuje a jak se k ní postavit čelem
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5. Míra prokliku a obsah v e-mailingu aneb jak popostrčit čtenáře, aby udělali, co chceme
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6. Míra konverze aneb když e-maily plní naše marketingové a obchodní cíle
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
7. A/B a multivariantní testování aneb zlepšujeme výkon našich e-mailingů
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
8. E-mailová databáze = poklad každého e-mailingového specialisty
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
9. GDPR v e-mail marketingu aneb jak zajistit, aby naše kampaně byly v souladu s Nařízením EU
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Pozri aj tieto kurzy

Michal Kubín
Podnikanie, marketing