Popis online kurzu Úspěšný content marketing
Úspěšný content marketing vám pomáhá dosahovat marketingových a byznys cílů. Pokud je strategie tvorby obsahu nastavena správně, podporuje budování povědomí o značce, zvyšuje prodej a propojuje téměř všechny složky online marketingu, čímž ho činí efektivnějším.
Online marketingu se věnuji od roku 2009. Začínala jsem řízením SEO projektů a postupně jsem prošla téměř všemi oblastmi online marketingu. Za 10 let jsem napsala více než 100 článků a vedla stejný počet školení a přednášek. Celé moje 10leté know-how o content marketingu jsem nyní vložila do tohoto online kurz.
Pro koho je kurz určený
Kurz je pro určen pro každého, kdo se skutečně zajímá o tvorbu obsahu webové stránky a blogu a chce:
- Naučit se, jak content marketing zapadá do celkové digitální strategie.
- Vidět, jak souvisí s tvorbou značky, SEO, analytikou a chováním dnešních uživatelů.
- Pochopit všechny souvislosti, aby dokázal využít potenciál content marketingu naplno.
- Vědět, jak sestavit a dodržovat redakční kalendář.
- Psát články, které zaujmou a budou plnit určené cíle.
Kurz je vhodný pro:
- Studenty marketingu
- Marketingové manažery na straně klienta
- Marketingové manažery na straně agentury
- Podnikatele, kteří chtějí dělat marketing svépomocí
- Každého, koho zajímá tvorba obsahu pro web
Pozor! V kurzu se nachází mnoho praktických úkolů. Pokud z něj chcete vytěžit maximum, nestačí si prohlédnout pár videí. Je třeba vložit do absolvování svůj čas a energii a zodpovědně se postavit k plnění kreativních zadání 😉
Co všechno dostaneš
- téměř 4 hodiny video tutoriálů
- 44 kapitol a podkapitol
- 10 praktických úloh
- 25 odkazů na různé další zdroje a podklady
Bonusový materiál:
- Checklist „Jak psát články“ - praktický seznam 30 bodů, na které třeba při psaní článků dávat pozor. Checklist můžeš snadno okopírovat, používat a upravovat podle sebe.
- Checklist „Jak psát titulky“ - praktický seznam 10 bodů, které ti pomohou při tvorbě titulků. Checklist můžeš snadno okopírovat, používat a upravovat podle sebe.
- Praktická case study o úspěšném budovaní obsahu.