Úvod do Google Tag Manager

1h 1min
Čas
11
Kapitol
Marketing
Kategorie
5.0
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Úvod do Google Tag Manager

Google Tag Manager je nástroj, který umožňuje vkládání nejrůznějších analytických a marketingových skriptů na web. Existuje mnoho výhod, proč pro správu svých skriptů využívat právě GTM, vše se dozvíte v kurzu. Už roky ulehčuje práci analytikům a markeťákům.

Na kurzu se dozvíte, jak tento nástroj funguje a prakticky si ukážeme, jak můžete s jeho pomocí vložit měřící skripty na web. Kurz je velmi praktický a vše si ukazujeme v prostředí Google Tag Manager a na reálném webu. Začneme založením GTM kontejneru a vložení GTM snippetu na web. Vložení si ukážeme pro Shoptet, WordPress a obecně do zdrojového kódu. Společně si přes GTM nasadíme cookie lištu, konkrétní měření Google Analytics 4, Meta pixel, Google Ads, LinkedIn insight tag nebo např. Hotjar. Ukážeme si jak nastavit, aby se skripty spouštěly správně se souhlasy uživatelů s cookies. Jak vše otestovat a vypublikovat.

Kurz je velmi praktický a společně se mnou si můžete nasadit měření na vašem webu. Je vhodný pro markeťáky, kteří, chtějí být nezávislí na vývojářích a analyticích. Pro začínající analytiky, kteří se s GTM teprv seznamují nebo pro vývojáře, kteří se chtějí seznámit "s druhou stranou". Kurz je vhodný pro začátečníky, kteří s Google Tag Manager začínají.

Co se naučíš

  • jak založit a nasadit Google Tag Manager na web
  • nasazení značek na web, jejich konfigurace
  • nastavení značek a testování
  • nastavení měření GA4, Google Ads, Metax Pixel přes GTM
  • publikování GTM

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o Google Tag Manager
  • moderované diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektorka kurzu Aneta Hejnová
  • certifikát o absolvování kurzu Google Tag Manager
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem

Seznam kapitol

Google Tag Manager pro začátečníky
01 Úvod do GTM a jeho výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
02 Založení účtu a implementace na web
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
03 Orientace v GTM a vytváření značek
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
05 Google Analytics 4 - Config tag
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
06 Google Analytics 4 - měření událostí
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
07 Google Ads - konverzní skripty
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
08 Meta pixel (Facebook)
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
09 Hotjar - heatmapy
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10 LinkedIn insights
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
11 Publikace GTM a závěr
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Úvod do Google Tag Manager

Začátečníci z toho budou mít hlavu, jako pátrací balón, ale i tak tento kurz patří k těm lepším a dávám palec pět z pěti.

Ondřej S.

Úvod do Google Tag Manager

Vyborne skolenie.

Tatiana K.

Podívej se i na tyto kurzy