Psychologie v marketingu

1h 2min
Čas
14
Kapitol
Marketing
Kategorie
4.5
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Psychologie v marketingu

Vítej v online kurzu Psychologie v marketingu.

Kurz odhalující tajemství spojení mezi psychologií a marketingem a pochopení hloubky lidské mysli, kterou lze využít k vytvoření účinných marketingových strategií. Věděl jsi, že naše rozhodnutí při nakupování jsou často podvědomá? V tomto kurzu se podíváme právě na tento fakt, který formuje náš výběr a chování jako spotřebitele. Staň se i ty detektivem mysli, který rozšifruje, což skutečně motivuje lidi k nákupu.

Výhodou kurzu je, že se neomezuje pouze na teorii, ale je obohacen o různé příklady z praxe a o case studies. Kurz bychom mohli rozdělit do dvou částí. Psychologie v marketingu a marketing v psychologii. První část hledá odpovědi na otázku – jak ovlivnit lidi, aby milovali vaši značku a kupovali vaše produkty?

Jedná se o základní přehled toho, jak můžeme psychologii využít v oblasti reklamy a marketingu a získat tak odpověď na položenou otázku. Praktické ukázky ti pomohou vyskládat mozaiku různých marketingových strategií a jejich využití psychologie.

Druhou část jsme pracovně nazvali „Marketing v psychologii“. Proč? Do popředí se dostává kognitivní myšlení a jeho chyby, které můžeme nazvat pasti naší mysli. Tyto pasti mohou omezit schopnost člověka jasně myslet, činit racionální rozhodnutí a dosahovat svých cílů. Může se zdát, že jde o čistě psychologické téma, ale právě tyto chyby našeho myšlení využívají marketéři ve svůj prospěch při tvorbě marketingových strategií.

Pochopení a zvládnutí pastí mysli může zlepšit duševní a emocionální pohodu, zvýšit odolnost a zvýšit výkon v různých oblastech života, ale v neposlední řadě pomoci marketérům pochopit smýšlení lidí, tedy potenciálních spotřebitelů.

Co se naučíš?

  • jaký má psychologie význam v marketingu a reklamě,
  • techniky pro zatraktivnění značky,
  • kognitivní myšlení a jeho role v marketingových strategiích,
  • jak pochopit smýšlení potenciálních spotřebitelů,
  • příklady z praxe a case studies.

Co všechno dostaneš?

  • videotutoriály o psychologii v marketingu,
  • moderované diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektorka Sara Ježová,
  • certifikát o absolvování online kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

Psychológia v marketingu
Úvod do kurzu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Význam psychológie v marketingu a reklame
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Na kontexte záleží
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Prečo by značka mala vystúpiť z davu?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Ako nedostatky robia značku atraktívnejšou?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
V jednoduchosti je krása
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Techniky na zatraktívnenie značky
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Marketing v psychológii
Najčastejšie chyby kognitívneho myslenia
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Kognitívna disonancia, spotlight efekt, kotvenie
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Haló efekt, omyl hazardného hráča, kontrastný efekt, konfirmačné skreslenie
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Frekvenčná ilúzia, zeigarnik efekt, paradox voľby
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Klam preživších, samoúčelná zaujatosť
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Skreslenie dostupnosti, chyba utopených nákladov
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Efekt rámcovania, ilúzia zhlukovania, Barnumov efekt
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Psychologie v marketingu

Bolo by fajn uviesť zdroje a mená autorov, od ktorých sú informácie prevzaté. Myslím, že by to neznížilo úroveň kurzu, ktorá je fajn. Zároveň je to fér voči autorom i možnou inšpiráciou pre ľudí, ktorí sa chcú dozvedieť viac.

Peter B.

Psychologie v marketingu

Viktor L.

Podívej se i na tyto kurzy