Popis online kurzu Jak využít reference v marketingu
Práce se zpětnou vazbou je hotová věda. Velkým a častým problémem v mnoha firmách i v budování vztahů se zákazníky je právě komunikace.
Ta je základem celé zpětné vazby a často přináší řadu zajímavých podnětů i příběhů, které mají vliv na nákupní chování našich zákazníků.
Princip společenského potvrzování známe z behaviorálních poznatků jako sociální schválení. Říká, že při rozhodování o tom co je správné, se lidé obracejí na ostatní, aby zjistili, co považují za správné.
Čím více vidíte, že jiní něco dělají, tím více to vnímáte jako správné chování, protože váš mozek usuzuje, že mohou o situaci vědět víc.
V případě e-shopu platí, že čím více recenzí čtete od společností nebo značek, kterým důvěřujete, tím vyšší je pravděpodobnost, že eshopu s nákupem důvěřujete
Takže závěr je takový, že princip sociálního schválení je silným zdrojem potvrzení důvěryhodnosti.
Co všechno s kurzem Jak využít reference v marketingu získáte
-
videotutoriály o referencích v marketingu,
- moderované diskusní fórum, ve kterém na vaše dotazy odpovídají autoři kurzu Katarína Ďurčová a Imrich Koval,
-
certifikát o absolvování online kurzu Jak využít reference v marketingu,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.