Základy komunikačních dovedností

0h 28m 35s
Čas
11
Kapitol
Jiné
Kategorie
3.0
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Základy komunikačních dovedností

Dnešní doba je o komunikaci. Neustále komunikujeme, offline i online. Víte však, jak správně a úspěšně zvládat veškeré aspekty, které s sebou mezilidská komunikace přináší? 

V online kurzu se dozvíte, co vše je potřeba zohlednit, abyste své komunikační dovednosti vyšperkovali. 

Podíváme se na rozdíly mezi neverbální a verbální komunikací. Odhalím vám důležitost řeči těla a to, co svému okolí možná nevědomky vysíláte. 

Představíme si typologii osobností a specifika, která jsou pro komunikaci s jednotlivými typy charakteristická. 

Prozradím vám také techniky zvládání námitek a asertivní jednání. Probereme kladení otázek a naučíte se, jak řešit konflikty s chladnou hlavou. 

Nenechávejte to osudu, ale převezměte vědomou zodpovědnost za to, co vysíláte a přijímáte a jak jednáte s ostatními. Uvidíte, že se začnou dít věci. 

Co se naučíte

  • rozdíly mezi verbální a neverbální komunikací,
  • řeč těla,
  • technika otázek,
  • zvládání námitek a asertivní chování,
  • manipulace a řešení konfliktů.

Co všechno dostanete

  • videotutoriály o komunikačních dovednostech,
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti.
Online kurz Základy komunikačních dovedností je možné

Seznam kapitol

Základy komunikačních dovedností
1. Úvod do komunikačních dovedností
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2. Verbální a neverbální komunikace
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3. Řeč těla
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4. Chování
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5. Technika otázek
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6. Typologie
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
7. Aktivní naslouchání
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
8. Zvládání námitek
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
9. Asertivní jednání
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10. Manipulace
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
11. Řešení konfliktů
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Základy komunikačních dovedností

obsah bol fajn, avsak prislo mi to neosobne/neprofesionalne. Kedze cely cas to bolo citane z poznamok v laptope... skor by som to nazval Zaklady komunikacnych zrucnosti v praci. Do buducna by som prijal aj kurzy z oblasti psychologie pre osobny rozvoj :)

Jozef M.

Pozri aj tieto kurzy

Klára Hošková Klára Hošková
lektorka komunikačních dovedností