Značka a konkurence

48min 22s
Čas
3
Kapitoly
Marketing
Kategorie
-
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis kurzu

U všech strategických a marketingových činností, které děláte, je klíčové pojmenovat si výchozí situaci. Abyste správně nastavili značku a její jedinečnost, tak je třeba znát, v jakém prostředí budete tuto značku budovat, jaká je vaše výchozí pozice. Třeba se podívat na to, jak značku komunikuje konkurence. Pokud již vaše značka existuje, tak je třeba sepsat si její silné a slabé stránky.

Co vás v tomto kurzu čeká

V první lekci se podíváme na trh. Dozvíte se, co je to konkurenční analýza a konkurenční výhoda.

Ve druhé lekci se podíváme do historie i současnosti značky a řekneme si, jaké by měla mít značka poslání a vizi.
 
Výsledkem bude vaše vlastní konkurenční analýza, výchozí situace vaší značky, její vize a poslání. Ty získáte po vyplnění praktických cvičení k jednotlivým lekcím.

PRO KOHO JE TENTO KURZ
  • Malý byznys
  • Středně velký byznys
  • Junior marketér

Naším společným cílem v tomto kurzu je, aby vaše značka ožila a přitahovala požadovaný úspěch. Proto vám doporučujeme zakoupit nejen Nastavení východisek pro budování značky, ale celý kurz Aby značka ožila, abyste získali komplexní pohled na tvorbu značky.
 
Připravte si základy pro budování značky a odstartujte její úspěch!

Co všechno dostanete

  • videotutoriály o značce a konkurenci,
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti.

Seznam kapitol

Východisková situácia
Úvod
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Lekcia 1 - Pohľad na trh
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Lekcia 2 - Pohľad na značku
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Podívej se i na tyto kurzy

Anna Sabolová Anna Sabolová
Marketingová strategička
2 Online kurzů
0 Příspěvků
Přejít na kanál

Akce! Získej předplatné za 999Kč na měsíc

Získej přístup do největší nabídky online kurzů na trhu, nyní v super akci.