Zpět na blog
Události

Summer Code Camp 2017 přivítal první programátory

Martina Baumann
19.07.2017
4 minuty čtení
Summer Code Camp 2017 přivítal první programátory
První letní tábor pro naše malé programátory máme za sebou. Děcka měla během pěti dnů možnost naučit se něco více o programování a dokonce se pokusili naprogramovat i svou první hru, zahráli si s Ozobotem a dozvěděli se spoustu nových věcí ze světa informačních technologií.

V bratislavském Polusu se spolu setkalo 21 dětí, na které čekali dva naši lektoři - Ľubo a Dominik. První turnus se konal v termínu 10. - 14. července 2017. A co všechno se během těchto dní naučili? Děti si prošly jednotlivé oblasti jako:
  • základy designu her
  • základy tvorby 2D hry v jazyce Scratch
  • úvod do základů programování jako posloupnost příkazů, události, cyklus, větvení nebo proměnné
  • naprogramování složitější funkcionality v jazyce Scratch (vnímání jiných postav)
  • vytvořit pro hru různé animace, zvuk nebo skóre
  • vytvořit jednoduchou hru jakou naleznete například i na internetu
    Účastníci Summer Code Campu
    Úkoly pro děti
Interaktivní vzdělávací hra nesměla chybět!
Děti vyzkoušely i naši vzdělávací hru Galaxy Codr , kterou jsme spustili začátkem tohoto roku a prošli si první planetu.

Nová vzdělávací hra Galaxy Codr Certifikát o úspěšném absolvování
A že v našem táboře jde také o vážné věci, svědčí například i takový certifikát, které děti dostaly.
Certifikát absolventa Děti pracovaly iv jednotlivých skupinkách, aby se uměly soustředit.
Skupinové hry
Skupinová zadání pro lepší soustředění Náš lektor Ľubo měl připraveny i poutavé prezentace.
Ľuboš a jeho poutavé prezentace
Ľuboš a jeho poutavé prezentace Oddechový koutek
Víme, že děcka musí i relaxovat a odpočinout si ak tomu byla určena i naše XBOX zóna, kde si mohli zahrát nějakou tu hru po dobrém obědě.

XBox hrací koutek Kromě programování uvnitř děti zašly i ven!
Již tradičně náš denní tábor nabízí různé aktivity, které může děti vyzkoušet. A tak, aby děti neseděly jen za počítačem, vymysleli jsme jim nevšední program. A děcka naši snahu ocenili. Letos jsme velmi přemýšleli nad tím, kam bychom se společně vydali. Nakonec jsme se rozhodli a dnes už víme, že to bylo správné rozhodnutí. 

Věda a zábava
Slyšeli jste už o místě, kde se zábava prolíná s učením? Jedno takové centrum máme i my v Bratislavě. Jmenuje se Aurelium a je to zážitkové centrum vědy, kde se setkává zábava a učení v duchu hesla Jana Amose Komenského „Škola hrou“, kdy je vědecký poznatek nebo jakékoliv učivo skryto v zábavném experimentu. Centrum vědy používá neformální metody, prvky hry a vzdělávání.
Návštěva Centra Aurélium
Prostory Centra Aurélium Nechyběl sport
Víme, že pohyb je důležitý ao to víc, pokud sedíme déle za počítačem. Proto jsme s dětmi vyběhli i za sportem a nemuseli jsme jít vůbec daleko. Znáte Futbox? Že ne? My tuto zábavku známe velmi dobře. Je to netradiční forma zábavy a aktivního odpočinku, přičemž všechno jde ruku v ruce s vášní, soutěživostí a zábavou na minimálním prostoru pro fotbal.
Aktivní odpočinek během kurzu
Futbox tým

Poslední volná místa - přihlaste dítě již dnes!

Pokud se vám líbí idea našich letních táborů, máte ještě poslední šanci přihlásit vaše dítě na dva srpnové termíny. Máme pár míst volných v následujících termínech:
7.-11. srpen - přihláška ZDE.
21.-25. srpen - přihláška ZDE.
PŘIHLASOVÁNÍ BYLO UKONČENO. 


Martina Baumann

Som predovšetkým novinárka, pracovala som napríklad v TASR, v Učiteľských novinách, externe spolupracujem s niekoľkými webmi. Venujem sa rôznym oblastiam - v poslednom čase však najmä vzdelávaniu. Nerozumiem IT, neviem naprogramovať webstránku ani mobilnú aplikáciu, napriek tomu o IT rada a veľa píšem. 


Mohlo by tě zajímat

Jak zabavit děti během letních prázdnin
Události
12.04.2017
Martina Baumann

Jak zabavit děti během letních prázdnin

Každý rodič zná situaci velmi dobře, když začínají svátky, a najednou neví, jak zajistit aktivity pro své dítě, děti. Pravděpodobně nejhorší situace při vynalézání je během letních prázdnin, kdy mají děti až dva měsíce dovolené a nevědí, co dělat s řešením. Prarodiče už telefonují v polovině července a sousedé se potí, jen aby se do vás náhodou nedostali a zasloužili si nějaké hlídání. A kamarád, který je doma se svými malými dětmi, je také vypnutý, cestoval, nemocný nebo... Jednoduše řečeno, zůstali jste sami. Ale víme, co s tím dělat. Takže alespoň po dobu pěti pracovních dnů. Budete muset použít všechny vazby rodiny a sousedství pro ostatní. Co tedy můžete udělat, nemusíte se v práci stresovat, kam dáte malého turistu? Pošlete ho denní tábor programátora na Poluse. Když?  ↓ Termíny tábora: 10. - 14. července 2017 24. - 28. července 2017 7. - 11. srpna 2017 21. - 25. srpna 2017 Denní tábor je přesně v době, kdy musíte být v práci ( tentokrát většinou ) konkrétně od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Tyto děti dokonce krmíme a poskytujeme jim režim pití. Takže se nemusíte o nic starat. Pět dní činnostiBěhem těchto dnů se děti mohou seznámit s programováním a krok za krokem procházejí úvodem a základy, aby se mohly snadno naučit, co budou potřebovat pro programování samy. Později se také pokusí kódovat nějakou jednodušší hru. Budou také hrát se vzdělávacím robotem Ozobotem.  Cítí svou kreativitu v intuitivním prostředí, které jim zároveň umožňuje do značné míry se ukázat a ukázat, co v nich skutečně je. Nemusíte se však bát, že by to vaše dítě mělo zvládnout! Naše tábory jsou totiz vhodný pro začátečníky ve věku 8-13 let. A tak, abychom stále nemluvili jen o programování nebo kódování, děti čekají na pestrý program. Máme připravený ( a teď by se moji tati chtěli zaregistrovat do obývacího pokoje s různými hrami, děti půjdou do arény laserových značek, nebo půjdu do FutboXX. Čeká na ně opravdu pět akčních dnů zábavy, kde také najdou nové přátele.[Image] Programovací tábor v Bratislavě Polus v roce 2016 Co se dítě naučí?• základy designu hry • základy vytvoření 2D hry ve Scratch • úvod do základů programování jako posloupnost příkazů, událostí, cyklu, větvení nebo proměnných • programování složitější funkce při poškrábání ( zachycení dalších znaků ) • vytvářet různé animace, zvuk nebo skóre pro hru • vytvořit jednoduchou hru, kterou najdete také na internetu Objednejte si tábor pro své dítě zde - UKONČENO
První meetup nebo důvod proč si s námi dát pivo
Události
22.03.2017
Martina Baumann

První meetup nebo důvod proč si s námi dát pivo

V letošním roce jsme se zavázali pravidelně se setkávat nebo po slovenském neformálním a zejména příjemném setkání nás a vás - účastníků kurzů. Onlinisté, moderátoři, dveře jsou otevřené všem. Dokonce i pro ty, kteří by chtěli přijít vidět co Learn2Code je.  Chceme se však především setkat s těmi, kteří prostřednictvím nás studují a vzdělávají čestně doma online kurzy. Protože například nemají příležitost vidět Yablku naživo, nebo mluvit s naším šéfem ( tímto způsobem zakladateli Learn2Code - Radom a Majom ). Jsou to tito dva hezcí muži[Image] Na našem seznamu není místo. 1 - BEER ( n se kupuje )A tak jsme kromě super společnosti připravili také přibližný plán toho, jak by to mohlo vypadat. Důležité však je zdůraznit, že metafování je neformální a jeho hlavní myšlenkou je mluvit, vyměňte si své zkušenosti a všechny získané znalosti a zkušenosti vyměněné za pití s dobrým pivem. Neztrácejte tedy přesný rozvrh každého setkání, diskuse budou otevřené.[Image] Budeme mluvitAbyste mohli kromě pití piva používat uši, uslyšíte stand-up Romana Peaska  na téma "Je to makak, ale stojí to za to!" Říká to něco o tom, jak obtížné je někdy se učit, a můžete mít pocit, že to někdy prostě nemáte.  Co na vás čeká a co se naučíte? Protože Yablko miluje lidi motivovat, rozhodl se mluvit o úspěchu a motivaci. Jednoduše řečeno - odhalí také svou vlastní zkušenost, když se dostal na svou pozici. Přesné pokyny, jak získat práci, vám neslibují, ale také vám slibujeme kopec inspirativních nápadů na téma, že lidé po kurzu skutečně našli práci. "O vás vůbec nepochybujeme a věříme, že každý může po našich kurzech najít správný směr pro sebe a novou aplikaci."[Image] Můžete si vzít něco domůPřipravili jsme také nějakou dárkovou paměť, kterou jste navštívili na našem setkání. A abychom záviděli všem vašim přátelům, ozdobíme vaši ruku našimi novými náramky Learn2Code. Ceny jsou také připraveny na tombola, ale neodhalím to dříve, než si ji přečtu až do konce: ) Kromě toho jsme si řekli, že to, co by byl vtip, by bylo bez překvapení - tato část byla vzata k obavám z Yablka, který už přesně ví, co na vás čeká blázen. Takže určitě budete mít kopec vyměněných zážitků a velkou náladu. A nyní pár pokynůSetkáme se 30. března ( čtvrtek ) o 18:00 v digipointe, které najdete v Polusu v 1. patře. Není nic, co by s sebou přineslo, ale stav je dobrá nálada. Vstup je zdarma. Protože místnost má svou kapacitu, bylo by pro vás hezké se zaregistrovat přímo přes náš Facebook TADY!  A tak, abyste se nevyprázdnili, takže se každý přihlášený automaticky dostane do naší super TOMBOLY: ) Takže se rychle zaregistrujte, klikněte, lajkuj, sdílejte!
Soutěž v ringu: Boxerské rukavice nahradily počítače
Události
05.03.2017
Martina Baumann

Soutěž v ringu: Boxerské rukavice nahradily počítače

Letošní profesní dny jsme úspěšně za námi a nyní máte šanci vidět, jak to vypadalo v Bratislavě Inchebě v našem IT stánku a také, jak kluci ( a jedna baba ) změřili své IT dovednosti v CODE ARENE. Akce byla doprovázena na dva dny někým jiným než Yablko! Přednášky, workshopy a diskuseNaši fanoušci ( a také fanoušci nás přišli navštívit v IT zóně Apple), ale více přišlo nováčci, kteří o nás doposud slyšeli, ale dosud se jim nepodařilo absolvovat kurzy. Byli však také nalezeni ti, kteří se s námi poprvé setkali. Kdokoli nepřišel, může to litovat - totis přišel nejen pro společnost okouzlujících hostesek, ale také pro přednášky našich úspěšných lektorů. Mluvili jsme například o identitě toho, jak by měla vypadat úspěšná značka, a také jsme hovořili o tvorbě videí a video animací. Zmeškal také workshop pro ty, kteří by chtěli založit vlastní web. Dozvěděli se cenné informace o tom, jak ( ne ) vytvořit kvalitní web, čemu se vyhnout a co nepodceňovat. O vývoji mobilních aplikací pro iOS se také hovořilo. [Image] [Image] Naše Ado připravili jste namočený workshop o identitě [Image] Přednáška Jak začít vyvíjet mobilní aplikace pro iOS a našeho lektora čenich Přidanou hodnotou těchto seminářů byl také prostor pro účastníky, kteří mohli klást konkrétní otázky lektora. A tak po každé přednášce bylo diskutováno něco navíc: ) Kdo nepřišel, nevzal slevové kupóny na naše kurzy, nebo teď budou chybět chytré odznaky Learn2Code a kopec super důležitých informací. [Image] Designový kus od Learn2Code - ano, letos jste měli možnost ho získat na Profession Days! [Image] Můžete také mluvit s našimi dívkami: ) A tak to nebylo jen o přednáškách, všichni přišli s vlastními - ať už jako soutěžící nebo jako divák. Tento ročník totiz neměl v CODE ARENE bojovou náladu. Bitva o kódy podle zajímavých cenSoutěžící se setkali 1. a 2. března v CODE ARENE, kde museli být v akci do 15 minut - počítač každého konkurenta byl také připojen k velkým obrazovkám, na kterých divácích mohli krok za krokem sledovat jejich práci. [Image] Chalanové byli zaměřeni - tak to vypadalo v CODE ARENE! [Image] [Image] A žena přišla měřit svou sílu s kluky Soutěžil ve velkém stylu a s cennými cenami - namočený počítač, iPad Air, mobilní telefony Huawei, jízda Tesla, statečný a skok z mostu Lafranconi a předplatné kurzů Learn2Code. Vítězové z KÓDU ARENA - středa 1. místo: Ernest Sawyer 2. místo: Matej Minar 3. místo: Matthew Blejd Koprda Vítězové z CODE ARENA - čtvrtek 1. místo: Matej Gábrish 2. místo: Samuel Vrablik 3. místo: Jano Seyd Pro ty, kteří by se chtěli pokusit kódovat návrhy konkurence sami, máme dobré zprávy. Rozhodli jsme se zveřejnit přihlášky do soutěže, které najdete TADY. Co na závěr říct? Konkurenti jsou velmi díky, vytvořili úžasnou atmosféru. Těšíme se na příští rok... A nyní se podívejte na FOTOREPORTAGE a nezapomeňte nalákat a sdílet na FB: )                                              Jak Majo neunikl fotoaparátu  [Image] Takto připravený stánek čekal na své první návštěvníky: )  [Image] Jeden z šéfů poskytuje cenné informace: ) [Image] Naše Ado hovoří o identitě [Image] Jakub přednáší o natáčení videa [Image] [Image] Takto diváci sledovali konkurenty v akci [Image] [Image] Yablko moderoval celou arénu Code panu [Image] [Image] Atmosféra v KÓDU ARENE [Image] [Image] Díky obrazovkám jsme mohli vidět, jak se soutěžící obtěžují kódováním: ) [Image] Getlemani ještě nevymřel: ) [Image] Vítězové KÓDU ARENA od středy [Image] zaměřit se [Image] [Image] Chalani ani nevěděl, že jsou tak synchronizováni: ) [Image] Ve středu bylo hlasováno elektronicky, ve čtvrtek jsme šli na retro hlasování: ) [Image] [Image] Sledovali jsme všechno pozorně na velkých obrazovkách [Image] Velké finále [Image] [Image] Vítěz čtvrtečního KÓDU ARENA - 1. místo: Matej Gábrish [Image]

Nezmeškej info o nových kurzech a speciálních nabídkách