Popis online kurzu 6 nejefektivnějších obchodních modelů
Tento kurz je zaměřen na rozbor a porovnání šesti hlavních organizačních modelů obchodní strategie, které jsou nejčastěji používány v 90 % B2B společnostech na celém světě.
Cílem je poskytnout ucelený pohled na různé přístupy k obchodní strategii, aby si velké i malé firmy, mohly vybrat ten nejvhodnější model pro své specifické potřeby. Kurz je založen na zkušenostech lektora z marketingových konzultací a mentoringu se stovkami obchodních společností během 20-leté praxe v oboru.
Možná při plánování obchodní strategie váháte, zda zvolit model Hunter Farmer, nebo se možná chcete specializovat na Vertikální model, nebo zavést nový Product Overlay tým. Je geografická blízkost stále relevantní pro obchodní zástupce? To jsou velmi dobré otázky a v dnešním kurzu na ně získáte odpovědi.
V rámci marketingových konzultací jsem se za posledních pár let setkat zhruba se stovkou obchodních společností, které měly zvolený model obchodní strategie. V této souvislosti, jsem zaznamenal 6 hlavních obchodních organizačních modelů, které převažují u 90% všech B2B firem na světě.
Žádný z těchto organizačních modelů není perfektní, a protože je klíčové, aby obchodní firma zvolila jeden, kterého se bude držet, budeme se bavit o plusech a mínusech u každého.
Co se v kurzu naučíte
- Stratifikace
- Hunter/Farmer model
- Geografický model
- Vertikální model
- Product Overlay model
- Buyer Role model
Co všechno dostanete
-
videotutoriály o obchodních modelech,
-
certifikát o absolvování online kurzu 6 nejefektivnějších obchodních modelů,
- moderované diskusní fórum,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.