6 nejefektivnějších obchodních modelů

19min 48s
Čas
20
Kapitol
Business & Finance
Kategorie
-
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu 6 nejefektivnějších obchodních modelů

Tento kurz je zaměřen na rozbor a porovnání šesti hlavních organizačních modelů obchodní strategie, které jsou nejčastěji používány v 90 % B2B společnostech na celém světě.

Cílem je poskytnout ucelený pohled na různé přístupy k obchodní strategii, aby si velké i malé firmy, mohly vybrat ten nejvhodnější model pro své specifické potřeby. Kurz je založen na zkušenostech lektora z marketingových konzultací a mentoringu se stovkami obchodních společností během 20-leté praxe v oboru.

Možná při plánování obchodní strategie váháte, zda zvolit model Hunter Farmer, nebo se možná chcete specializovat na Vertikální model, nebo zavést nový Product Overlay tým. Je geografická blízkost stále relevantní pro obchodní zástupce? To jsou velmi dobré otázky a v dnešním kurzu na ně získáte odpovědi.

V rámci marketingových konzultací jsem se za posledních pár let setkat zhruba se stovkou obchodních společností, které měly zvolený model obchodní strategie. V této souvislosti, jsem zaznamenal 6 hlavních obchodních organizačních modelů, které převažují u 90% všech B2B firem na světě.

Žádný z těchto organizačních modelů není perfektní, a protože je klíčové, aby obchodní firma zvolila jeden, kterého se bude držet, budeme se bavit o plusech a mínusech u každého.

Co se v kurzu naučíte

  1. Stratifikace
  2. Hunter/Farmer model
  3. Geografický model
  4. Vertikální model
  5. Product Overlay model
  6. Buyer Role model

Co všechno dostanete

  • videotutoriály o obchodních modelech,
  • certifikát o absolvování online kurzu 6 nejefektivnějších obchodních modelů,
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol

Úvod
Úvod do obchodně organizačních modelů
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Stratifikace
Stratifikace
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Stratifikace: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Stratifikace: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Hunter and Farmer
Hunter/Farmer model
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Hunter/Farmer model: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Hunter/Farmer model: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Geografický model
Geografický model
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Geografický model: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Geografický model: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Vertikální model
Vertikální model
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Vertikální model: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Vertikální model: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Buyer role model
Buyer role model
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Buyer role model: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Buyer role model: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Product overlay model
Product Overlay model
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Product Overlay model: výhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Product Overlay model: nevýhody
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Závěr
Závěrečné slovo
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Podívej se i na tyto kurzy

Filip Novák Filip Novák
Marketing mentor