Nebo objednat jen tento kurz za 1 799,00 Kč

Client management

2h 9m 2s
Čas
29
Kapitol
930
Studentů
5.0
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Práce s klientem a s lidmi obecně je asi to nejsložitější – hned po větném rozboru výroků jistých činitelů našeho parlamentu. Pokud chce být kreativec v dnešní době úspěšný, minimálně 70 % jeho energie a času musí být věnovaných clientwork. V tomto kurzu si rozebereme vše od získávání klientů, až po různé konfrontační situace, které mohou ve vztahu klient – dodavatel vzniknout, rovněž si projdeme cenotvorbu, mírně nastíníme i project management.

Client management online kurz je pro tebe pokud:
  • teprve začínáš s podnikáním, chceš přesedlat z full time na freelance,
  • chceš sestavit neprůstřelný životopis nebo portfolio (pokud ho vůbec potřebuješ),
  • už máš něco rozjeté, ale jsi na roztrhání z toho, že máš málo klientů, kteří platí na akci za borovičku, ale očekávají Moët & Chandon,
  • máš problémy s naceňováním svých kreativních služeb,
  • nemáš ponětí, co vlastně ten klient chce – a zda vůbec ví, co chce,
  • chceš si za svou práci říci o více peněz,
  • musíš denně handlovat klientovy námitky, feedback, připomínky a na nervy lezoucí mikromanagement,
  • vykonáváš jakoukoli kreativní profesi, která zahrnuje kontakt s klientem, account nebo project management (grafik, webař, 3D modelář, foto-video-grafik, copywriter, acounťák, social-media-ista, PPC, a vlastně kdokoliv, co něco pěkného vytvoří a potom posílá klientovi 😊.

Co se naučím?

  • kde a jak získat nové klienty,
  • definovat co a komu nabízím v rámci svých služeb – a proč není vždy dobré dělat od každého trochu,
  • sestavit životopis a portfolio podle aktuální potřeby,
  • jak analyzovat a validovat klienta úplně na začátku komunikace,
  • kdy a jak říct klientovi NE,
  • jakým způsobem handlovat speculation work (testovací zadání atd.),
  • jak na dlouhodobou spolupráci,
  • připravit se na první setkání s klientem,
  • jak sdělovat klientovi cenu,
  • co je to scope of work dokument,
  • rozdíl mezi cenou a hodnotou,
  • kdy probíhá nákup a co je fér cena,
  • několik principů cenotvorby pro kreativní služby,
  • jak řešit námitky vůči ceně či expertíze,
  • jak si nechat řádně vyplatit projekt,
  • jak si říct o víc,
  • jak nechat Project Management Tools pracovat za nás, ne proti nám,
  • řešit problémy s časem a otázky outcourcingu,
  • jak klientovi oznámit, že něco je nad rámec dohodnutého rozsahu služeb,
  • kopec věcí mezi tím.

Co všechno dostaneš

  • 29 kapitol online kurzu,
  • 2 hodiny videomateriálu,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojený.

Upozornění:
Je dobré číst i ty texty pod videi, někdy tam možná najdete něco, co je ve videu pokryto pouze okrajově, případně to na video navazuje.
Online kurz Client management je možné

Seznam kapitol

Kde a ako získať klientov
Intro do kurzu client managementu
Dostupné v ukážke kurzu
Čo viem?
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako osloviť potenciálneho klienta
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kde získať potenciálnych klientov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Call to action 30/7
Dostupné len po zakúpení prístupu
Trh práce
Dostupné len po zakúpení prístupu
Portfólio
Dostupné len po zakúpení prístupu
Životipis
Dostupné len po zakúpení prístupu
Začíname client-work
Prvotná analýza potenciálneho klienta
Dostupné len po zakúpení prístupu
Speculation work
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kedy a ako povedať klientovi NIE
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako na dlhodobú spoluprácu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Prvé stretnutie s klientom
Dostupné len po zakúpení prístupu
Oznámenie ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Scope of work document
Dostupné len po zakúpení prístupu
Overselling
Dostupné len po zakúpení prístupu
Cena a cenotvorba
Cena a hodnota
Dostupné len po zakúpení prístupu
Hodinovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Projektovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Hodnotovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako riešiť námietky voči cene či expertíze
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako si zapýtať viac
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vyplácanie projektu, stakeholders a zlaté pravidlo naceňovania čokohoľvek
Dostupné len po zakúpení prístupu
Client & project management
Tools pre client management a komunikáciu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako často podávať klientovi update
Dostupné len po zakúpení prístupu
Problémy s časom + outsourcing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako klientovi povedať, že niečo je už nad rámec dohodnutých prác
Dostupné len po zakúpení prístupu
Outro - klient nemá vždy pravdu, Vy však tiež nie
Dostupné len po zakúpení prístupu
TLDR
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnocení kurzu

Pozri aj tieto kurzy

Michal Žák
Adobe Illustrator