Popis online kurzu
Práce s klientem a s lidmi obecně je asi to nejsložitější – hned po větném rozboru výroků jistých činitelů našeho parlamentu. Pokud chce být kreativec v dnešní době úspěšný, minimálně 70 % jeho energie a času musí být věnovaných clientwork. V tomto kurzu si rozebereme vše od získávání klientů, až po různé konfrontační situace, které mohou ve vztahu klient – dodavatel vzniknout, rovněž si projdeme cenotvorbu, mírně nastíníme i project management.
Client management online kurz je pro tebe pokud:
- teprve začínáš s podnikáním, chceš přesedlat z full time na freelance,
- chceš sestavit neprůstřelný životopis nebo portfolio (pokud ho vůbec potřebuješ),
- už máš něco rozjeté, ale jsi na roztrhání z toho, že máš málo klientů, kteří platí na akci za borovičku, ale očekávají Moët & Chandon,
- máš problémy s naceňováním svých kreativních služeb,
- nemáš ponětí, co vlastně ten klient chce – a zda vůbec ví, co chce,
- chceš si za svou práci říci o více peněz,
- musíš denně handlovat klientovy námitky, feedback, připomínky a na nervy lezoucí mikromanagement,
- vykonáváš jakoukoli kreativní profesi, která zahrnuje kontakt s klientem, account nebo project management (grafik, webař, 3D modelář, foto-video-grafik, copywriter, acounťák, social-media-ista, PPC, a vlastně kdokoliv, co něco pěkného vytvoří a potom posílá klientovi 😊.
Co se naučím?
- kde a jak získat nové klienty,
- definovat co a komu nabízím v rámci svých služeb – a proč není vždy dobré dělat od každého trochu,
- sestavit životopis a portfolio podle aktuální potřeby,
- jak analyzovat a validovat klienta úplně na začátku komunikace,
- kdy a jak říct klientovi NE,
- jakým způsobem handlovat speculation work (testovací zadání atd.),
- jak na dlouhodobou spolupráci,
- připravit se na první setkání s klientem,
- jak sdělovat klientovi cenu,
- co je to scope of work dokument,
- rozdíl mezi cenou a hodnotou,
- kdy probíhá nákup a co je fér cena,
- několik principů cenotvorby pro kreativní služby,
- jak řešit námitky vůči ceně či expertíze,
- jak si nechat řádně vyplatit projekt,
- jak si říct o víc,
- jak nechat Project Management Tools pracovat za nás, ne proti nám,
- řešit problémy s časem a otázky outcourcingu,
- jak klientovi oznámit, že něco je nad rámec dohodnutého rozsahu služeb,
- kopec věcí mezi tím.
Co všechno dostaneš
- 29 kapitol online kurzu,
-
2 hodiny videomateriálu,
-
certifikát o absolvování kurzu,
-
diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojený.
Upozornění:
Je dobré číst i ty texty pod videi, někdy tam možná najdete něco, co je ve videu pokryto pouze okrajově, případně to na video navazuje.