Popis online kurzu Google Business Profile
Kdybych si dnes otevíral kavárnu či kadeřnictví, Google Business Profile nebo Google Firemní profil by bylo to první, co bych si z marketingových taktik vytvářel. Žádný Instagram či drahá webstránka.
Google Business Profile je pro některé segmenty životně důležitý digitální marketingový kanál. Co to je Google Business Profile? To je ta firemní vizitka, kterou vidíte v Mapách Google i jinde. Vyladěný a atraktivní Google Business Profile vám přivede zákazníky do vašeho kamenného provozu.
V tomto kurzu, který navazuje na kurz Lokální marketing online, odezní vše, co potřebujete vědět o Google Business Profile vašeho kamenného provozu nebo sítě provozů. Vyvrátím časté mýty o Google Business Profile, upozorním na porušení pravidel, varuji vás před nekalými praktikami a ukážu příležitosti k zatraktivnění v lokálním vyhledávání a v Mapách Google. Znám specifika Google Business Profile pro obchodní řetězce a sítě s desítkami, stovkami či tisíci kamennými provozy a ukážu vám i ty.
O lektorovi
Lektor kurzu
Ján Laurenčík pracuje jako senior konzultant v digitální marketingové agentuře
Basta digital. S lokálním marketingem pomohl značkám jako Tatra banka, UNIQA, Allianz, Slovnaft, GymBeam, Terno a dalším. Jan Laurenčík je
Google Certified Trainer pro oblast Google Business Profile a s marketingem má více než 18 let zkušeností.
Co se naučíte v kurzu Google Business Profile
- Nejčastější porušení pravidel Google Business Profile s praktickými ukázkami
- Důvody a motivace, proč firmy a kamenné provozy tato pravidla porušují
- Rizika, kterým při porušování pravidel čelíte
- Návody, jak dostat Google Business Profile ze suspendace
- Jak na verifikaci Google Business Profile, když máte jeden kamenný provoz
- Jak k verifikaci Google Business Profile, když máte síť kamenných provozů
- Jak získat přístup do Google Business Profile vašeho provozu, když již existuje
- Jak zlepšíte pozice Google Business Profile v lokálním vyhledávání
- Jak zatraktivníte firemní profil Google Business Profile a jaká rozšíření můžete využít
- Proč jsou důležité recenze pro Google Business Profile vašeho kamenného provozu a na co mají vliv kromě online reputace
- Nejlepší praktiky na motivování zákazníků k psaní recenzí a jak zajistit jejich autenticitu
- Jak reagovat na zákaznické recenze, dotazy a hodnocení v Google Business Profile
- Jak vyhodnocovat recenze v Google Business Profile vašich kamenných provozů (v čase) a koho mají zajímat
- Jak ochráníte svou značku v lokálním vyhledávání (Mapy Google, lokální výsledky v organice…) a dozvíte se o každé zmínce o vaší značce v něm
- Jak zabezpečíte vaše Google Business profily před neoprávněným získáním přístupu či ztrátou přístupu po odchodu zaměstnanců
- Jak byste měli řešit bezpečnostní incidenty a co dělat, pokud je váš Google Business Profile napaden nebo zneužit
- Jak monitorovat a detekovat podezřelou aktivitu na vašem Google Business Profile
- Přehled nejdůležitějších bezpečnostních nastavení, která byste měli implementovat
- Ukázka ideální hierarchie přístupů a nastavení v účtu Google Business Profile
Pro koho je kurz Google Business Profile určen
-
marketér(ka) s žádnými nebo základními znalostmi o lokálním marketingu
-
marketér(ka) s potřebou rozumět, k čemu slouží lokální marketing a čeho je touto taktikou možné dosáhnout (např. kvůli komunikaci s agenturou)
-
provoz kamenného provozu nebo provozů, pro kterého je důležité zvyšovat počet zákazníků, kteří přijedou do provozu
-
člověk z oddělení retailu nebo z oddělení, které má na starosti kamenné provozy ze společnosti s větším počtem kamenných provozů nebo obchodních míst (5+, 10+, 100+, 500+)
Co vše s kurzem Google Business Profile získáte
-
videotutoriály o Google Business Profile,
- moderované diskusní fórum, ve kterém na vaše dotazy odpovídá autor kurzu Ján Laurenčík,
-
certifikát o absolvování online kurzu Google Business Profile,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.