Popis kurzu Lokální marketing online
Stále častěji používáme mobil při hledání informací o kamenných obchodech a provozech v našem okolí.
Najdou zákazníci všechny vaše prodejny a pobočky na internetu v Mapách Google či navigaci Waze? Najdou správné a lákavé informace, které je přivedou do provozu? Využíváte potenciál lokálního online marketingu naplno?
V tomto kurzu poznáte všechny možnosti, které můžete použít při lokálním marketingu pro zvýšení viditelnosti a nalezitelnosti vašich kamenných provozů v digitálu. A je jedno, jestli máte jeden kamenný provoz nebo desítky či stovky.
Postupně procházíme části jako všeobecný úvod, kde zjistíte, proč je lokální marketing stále důležitější. Přejdeme digitální kanály jako vlastní webstránka značky, Google Business Profile (Google Mapy), placené reklamy, sociální sítě či aplikace jako Waze. Zakončíme to tím, jak měřit efektivitu lokálního marketingu.
O lektorovi
Lektor kurzu Ján Laurenčík pracuje jako senior konzultant v digitální marketingové agentuře Basta digital. S lokálním marketingem pomohl značkám jako Tatra banka, UNIQA, Allianz, Slovnaft, GymBeam, Terno a dalším. Jan Laurenčík je Google Certified Trainer pro oblast Google Business Profile as marketingem má více než 18 let zkušeností.
Co se naučíte v kurzu Lokální marketing
- co je to lokální marketing online a proč je stále důležitější,
-
nejčastější chyby firem, obchodních řetězců a sítí v lokálním marketingu online,
-
možnosti lokálního marketingu na vlastním webu, v organickém a placeném vyhledávání, na sociálních sítích, v Mapách Google a mobilních aplikacích,
-
jak zatraktivnit jinak suše vypadající profily provozů v Mapách Google, Apple Mapách, Mapy.cz a navigaci Waze,
-
hromadná správa profilů kamenných provozů v Mapách Google (což lze hromadně upravit, jak a možnosti hromadného publikování obsahu) pro obchodní řetězce a sítě,
-
jako na lokální SEO, čili vylepšování pozic při lokálních vyhledáváních,
-
nejnovější vychytávky v oblasti lokálního marketingu,
-
pokročilé způsoby vyhodnocování efektivity lokálního marketingu.
Pro koho je kurz Lokální marketing online určen
-
marketér(ka) s žádnými nebo základními znalostmi o lokálním marketingu,
-
marketér(ka) s potřebou rozumět, k čemu slouží lokální marketing a čeho je touto taktikou možné dosáhnout (např. kvůli komunikaci s agenturou),
-
provoz kamenného provozu nebo provozů, pro kterého je důležité zvyšovat počet zákazníků, kteří přijedou do provozu,
-
člověk z oddělení retailu nebo z oddělení, které má na starosti kamenné provozy ze společnosti s větším počtem kamenných provozů nebo obchodních míst (5+, 10+, 100+, 500+).
Co všechno s kurzem Lokální marketing online získáte
-
videotutoriály o lokálním online marketingu,
- moderované diskusní fórum, ve kterém na vaše dotazy odpovídá autor kurzu Ján Laurenčík,
-
certifikát o absolvování online kurzu Lokální marketing online,
-
garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.