Popis online kurzu Influencer marketing: 100 let, od kdy mají značky tvář
Když se dnes řekne influencer, každý z nás si něco nebo někoho představí. Každý z nás nějaké influencery sleduje, každý z nás už viděl nějakou spolupráci. Influencer marketingový trh má hodnotu více než 20 miliard dolarů. V tomtu kurzu se však podíváme na mnohem víc než současný stav.
⌛ Podíváme se do historie
Značky si hledaly tváře pro své produkty a služby již v 19. století. Někdy si vytvořili vlastní persony, jindy se spojili se stávajícími. Věděli jste, že influencery byli už i Mark Twain či Charlie Chaplin? Co by si tak pomysleli o virtuálních influencerech z 21. století?
🏅 Ukážeme si nejznámější spolupráce světa
Firmy jako Nike či Pepsi vytvořily ikonická spojení s influencery v různých obdobích. Značky jako Marlboro, Betty Crocker nebo Aunt Jemima si vybraly svou vlastní unikátní cestu. Aston Martin nebo Ray Ban našli svůj obličej přes product placement v kultovních dílech.
💡 Řekneme si, jak nastavit spolupráci, která má potenciál fungovat
Podle čeho si vybírat influencery, jak je oslovit, jak nastavit podmínky, co zahrnout do smlouvy? Nemůžeme vynechat i nejčastější praktické otázky, které zajímají všechny marketéry.
✅ Poučíme se z úspěchů i chyb
Na závěr nebudou chybět ukázky kampaní zejména z našich končin, které se opravdu povedly. Na některých jsem sám pracoval, jiné s úctou obdivuji.
V tomto kurzu je vše, co vím o influencer marketingu za téměř 10 let mého působení mezi tvůrci, agenturami i zadavateli. Influencery jsem vybíral, koordinoval, dělal s nimi rozhovory. Dělal jsem pro nejoblíbenější slovenské značky, které jsme s influencery spojovali.
Značky hledaly způsoby, jak se polednit a spojovat se svými zákazníky přes lidské tváře, již velmi dávno. Za více než 100 let se sice změnila forma, ale myšlenka zůstává stejná.
Influencer marketing nikam neodchází a pokud to s ním myslíte vážně, měli byste mu rozumět i hlouběji než v rovině Instagramu a TikToku, jak je dnes standardem. Rozhodně to totiž není trend teprve posledních let.
Co všechno ti kurz nabízí?
-
Podrobné vysvětlení principů influencer marketingu ve formě videotutoriálů
- Moderované diskusní fórum, kde na tvé otázky odpoví lektor kurzu Tony Dúbravec
-
Certifikát o absolvování kurzu
-
Garanci vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem