Influencer marketing: 100 let, od kdy mají značky tvář

2h 25min
Čas
12
Kapitol
Marketing
Kategorie
-
Hodnocení
Začátečník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Influencer marketing: 100 let, od kdy mají značky tvář

Když se dnes řekne influencer, každý z nás si něco nebo někoho představí. Každý z nás nějaké influencery sleduje, každý z nás už viděl nějakou spolupráci. Influencer marketingový trh má hodnotu více než 20 miliard dolarů. V tomtu kurzu se však podíváme na mnohem víc než současný stav.

⌛ Podíváme se do historie

Značky si hledaly tváře pro své produkty a služby již v 19. století. Někdy si vytvořili vlastní persony, jindy se spojili se stávajícími. Věděli jste, že influencery byli už i Mark Twain či Charlie Chaplin? Co by si tak pomysleli o virtuálních influencerech z 21. století?

🏅 Ukážeme si nejznámější spolupráce světa

Firmy jako Nike či Pepsi vytvořily ikonická spojení s influencery v různých obdobích. Značky jako Marlboro, Betty Crocker nebo Aunt Jemima si vybraly svou vlastní unikátní cestu. Aston Martin nebo Ray Ban našli svůj obličej přes product placement v kultovních dílech.

💡 Řekneme si, jak nastavit spolupráci, která má potenciál fungovat

Podle čeho si vybírat influencery, jak je oslovit, jak nastavit podmínky, co zahrnout do smlouvy? Nemůžeme vynechat i nejčastější praktické otázky, které zajímají všechny marketéry.

✅ Poučíme se z úspěchů i chyb

Na závěr nebudou chybět ukázky kampaní zejména z našich končin, které se opravdu povedly. Na některých jsem sám pracoval, jiné s úctou obdivuji.

V tomto kurzu je vše, co vím o influencer marketingu za téměř 10 let mého působení mezi tvůrci, agenturami i zadavateli. Influencery jsem vybíral, koordinoval, dělal s nimi rozhovory. Dělal jsem pro nejoblíbenější slovenské značky, které jsme s influencery spojovali.

Značky hledaly způsoby, jak se polednit a spojovat se svými zákazníky přes lidské tváře, již velmi dávno. Za více než 100 let se sice změnila forma, ale myšlenka zůstává stejná.

Influencer marketing nikam neodchází a pokud to s ním myslíte vážně, měli byste mu rozumět i hlouběji než v rovině Instagramu a TikToku, jak je dnes standardem. Rozhodně to totiž není trend teprve posledních let.

Co všechno ti kurz nabízí?

  • Podrobné vysvětlení principů influencer marketingu ve formě videotutoriálů
  • Moderované diskusní fórum, kde na tvé otázky odpoví lektor kurzu Tony Dúbravec
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Garanci vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem

Seznam kapitol

Influencer marketing
01 Úvod do kurzu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
02 Čo je to influencer marketing?
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
03 Počiatky influencer marketingu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
04 Product Placement
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
05 Celebrity v reklame, časť 1
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
06 Celebrity v reklame, časť 2
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
07 Internetoví tvorcovia
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
08 Virtuálni influenceri
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
09 Ako na spolupráce s influencermi, časť 1
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10 Ako na spolupráce s influencermi, časť 2
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
11 Ako to (ne)robiť, časť 1
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
12 Ako to (ne)robiť, časť 2
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Podívej se i na tyto kurzy

Tony Dúbravec Tony Dúbravec
Marketing Consultant
3 Online kurzů
0 Příspěvků