Nebo objednat jen tento kurz za 2 999,00 Kč

Obchodní dovednosti při vyjednávání se zákazníky

4h 25m 25s
Čas
29
Kapitol
351
Studentů
4.0
Hodnocení
Začátečník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Získáš přístup k online kurzu v rozsahu 4 hodin 20 minut a obdržíš další podpůrné materiály v PDF.

Úspěch v obchodě závisí hodně na nenucenosti a odborné převaze nad zákazníkem. Proto je v první řadě důležité, abyste perfektně znali to, co prodáváte. Čím lépe obchodník svůj obor ovládá, tím lépe může poukázat na přednosti produktů a tím také lépe budovat důvěru zákazníka v sebe a nabízené produkty.

Znalost produktu a odvětví nestačí. Dobrým obchodníkem je ten, kdo své zákazníky umí poslouchat, má empatii, zná prodejní techniky a má rád lidi.

Jednou z nejhezčích věcí na světě je vidět obchodníka, který se umí správně točit, kterému je prodej rozkoší, radostí, živlem, kterému září oči dobrou vnitřní pohodou, který říká každým pohybem zákazníkovi: „Jsem tu pro tebe, myslím na tebe, přeji ti jenom dobré. Chci ti posloužit poctivě, podle svého nejlepšího svědomí“.

  • Jsi zaskočený, když se tě zákazník zeptá na slevu?
  • Cítíš stres, když máš jít na schůzku s problematickým zákazníkem?
  • Bereš si osobně podezřívavé otázky, zda tvá služba funguje?
  • Máš pocit, že cokoli nabídneš, bude vnímáno jako drahé?

Vyjednávání s komplikovanými zákazníky je složité a nepříjemné právě proto, že je spojeno s manipulací, kterou někteří zákazníci velmi dobře ovládají a rádi ji použijí, aby tě znejistěli a dosáhli lepší pozice, výhody, nebo zvýšili důraz na svůj požadavek. Už jsem některé z technik manipulace zmínil ve videích na YouTube. Můžeš si některé techniky manipulace připomenout. V tomto kurzu pak půjdeme více do hloubky a naučím tě odrážet i velmi sofistikované útoky manipulátorů.

Lidé, kteří neumí nebo nechtějí vyjednávat sami za sebe, riskují, že zaplatí příliš vysokou cenu, vydělají příliš málo, nebo budou mít pocit, že prodali „svou kůži“ lacino. To vede k depresím, špatné náladě, stagnaci a frustrujícím pocitům z odvedené práce, která není dostatečně zaplacena.

Pokud se tak cítíš, musíš to co nejdříve změnit! Protože jinak poroste jen tvá konkurence a ty nikdy nezískáš odměnu, kterou si zasloužíš.


V tomto speciálním kurzu se naučíš, jak:

  • Technicky zvládnout vyjednávání.
  • Zmapovat opozici.
  • Stanovit cíle a hranice.
  • Zvýšit a obhájit svou cenu.
  • Reagovat na požadavky snížení ceny.
  • Poslouchat a číst mezi řádky.
  • Komunikovat zcela jasně a srozumitelně.
  • Jednat s obtížnými lidmi a vyhnout se emočním pastím a provokacím.
  • Odolat pocitu viny, když jsi kritizován.
  • Zvýšit úspěšnost ve vyjednávání se zákazníky.
  • Odolat sofistikovaným manipulačním technikám.

Musíš se okamžitě naučit prezentovat, prodávat a vyjednávat, abys udržel růst svému podnikání!


Teď je to jen na Tobě!

  • Chceš rapidně zvýšit tempo úspěšně uzavřených zakázek?
  • Minimalizovat zákazníky, kteří ti řekli, že se ještě ozvou, ale už se nikdy neozvali?
  • Zvýšit svou cenu na trhu a mít schopnosti nejlepších vyjednávačů?

3x ANO? Pak tento kurz je přesně pro TEBE!

Odemkni v sobě natrvalo schopnosti, které ti umožní efektivně uzavírat nové zakázky.

  • Osvojíš si techniky vyjednávání se zákazníky a budeš se umět perfektně prodat.
  • Zjistíš základy temné psychologie a skryté emoční manipulace.
  • Odhalím ti, jak reagovat na nepříjemné otázky a námitky zákazníků, které se dotýkají tvé důvěryhodnosti, kvalifikovanosti a předznačují odmítnutí.
  • Naučím tě rozpoznat správnou chvíli, kdy zakázku sjednat, aby se minimalizovala šance, že si to zákazník ještě rozmyslí.
  • Obchodní vyjednávání není souboj, osvojíš si úplně nový pohled, který ti přinese větší úspěšnost při uzavírání zakázek.
  • Prozkoumáš strukturu rozhovoru při vyjednávání a naučím tě jednání vést tak, aby se protistrana cítila vždy komfortně a ne zatlačena do rohu.
  • Nejčastější manipulativní techniky budeš schopen odrazit a využít ve svůj prospěch.

Pomůžu ti na tvé cestě stát se férovým, srozumitelným a respektovaným obchodníkem, se kterým je radost se dohodnout!


Co všechno dostaneš

  • 28 kapitol online kurzu o obchodních dovednostech a vyjednávání, 
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem,
  • certifikát o absolvování kurzu.

Jedná se o záznam z živého webináře. Výklad je doplněný o užitečnou diskuzi s účastníky živého vysílání ke konkrétním námitkám zákazníků.
Online kurz Obchodní dovednosti při vyjednávání se zákazníky je možné

Seznam kapitol

Úvod a materiály
Představení kurzu
Dostupné v ukázce kurzu
Materiály ke stažení
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Ta nejlepší cena, kterou mohu dostat
Připravenost na vyjednávání
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Praktická ukázka vyjednávání po telefonu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Mindset a zápas s předsudky při vyjednávání lepší ceny
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Použití slevy vs zdarma a tajný trik, jak si dlouhodobě udržet odběratele newsletteru
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Jak fungují přírodní cykly v našich životech a jak je využít pro marketing
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1. námitka zákazníka
Zákazník: "Konkurence mi nabídla lepší cenu, máš to předražené!"
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Strategie při vytlačování konkurence z trhu, vyjednávání při nákupu auta, cenová mapa
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Mapa námitek a argumentů
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Umění říct ne a jak pracovat se špatnou náladou a stresem
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2. námitka zákazníka
Zákazník: "Tak já si to ještě rozmyslím."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3. námitka zákazníka
Zákazník: "Nemám zájem!"
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4. námitka zákazníka
Zákazník: "Jsem spokojený se svým současným dodavatelem."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Praktická ukázka jak vstoupit do nového odvětví
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5. námitka zákazníka
Zákazník: "Zrovna jsem změnil současného dodavatele."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6. námitka zákazníka
Zákazník: "Všichni to mají za stejnou cenu."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
7. námitka zákazníka
Zákazník: "Budeme firmu stěhovat."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
8. námitka zákazníka
Zákazník: "Mám teď strašně moc práce."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
9. námitka zákazníka
Zákazník: "Tvůj produkt je až moc komplexní."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
10. námitka zákazníka
Zákazník: "Zavolej mi v pondělí a domluvíme se na schůzce."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
11. námitka zákazníka
Zákazník: "Teď to pro mě není priorita."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
12. námitka zákazníka
Zákazník: "Pošli mi prezentaci na můj e-mail."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
13. námitka zákazníka
Zákazník: "Tohle schvaluje hlavní šéf."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
14. námitka zákazníka
Zákazník: "Potřebuji garanci výsledků."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
15. námitka zákazníka
Zákazník: "Už jsem tohle vyzkoušel jinde a nefungovalo to."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
16. námitka zákazníka
Zákazník: "Nemáš toho moc? Nevím jestli budeš stíhat mou zakázku."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
17. námitka zákazníka
Zákazník: "Musím to ještě projednat s mým obchodním partnerem (nebo ženou/manželem)."
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Bonusová sekce: Ukázka prodejních technik z filmu "Zlaté dno"
Každého zákazníka je nutno hned 3x obdarovat!
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Pozri aj tieto kurzy