Online marketing pro e-shopy

2h 44m 32s
Čas
16
Kapitol
Marketing
Kategorie
5.0
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V tomto kurzu si společně projdeme, jaké jsou možnosti při správě kampaní. Na úvod se můžeš naučit základní strategické kroky. To znamená, jaké máš možnosti při analýze konkurence či při analýze zahraničního trhu a jak implementovat prvky strategie do praxe. Postupně se tak naučíš, jaké rozšířené možnosti máš při nastavování Google Ads reklamy, ale i to co je Heureka a jaké možnosti ti poskytuje. Kromě toho ti představím naše slovenské produktové vyhledávače Favi, Biano či Glami a získáš doporučení, na co se při jejich správě zaměřit. Nakonec se naučíš pracovat s nástrojem Mergado, ve kterém si můžeš nastavovat a upravovat jakýkoli feed bez programátora a jak můžeš optimalizovat výkon vašeho e-shopu na Heurece.

Co se naučíš?

Jsi majitel e-shopu nebo markeťák, který spravuje online kampaně pro e-shop? Tento kurz ti poskytne komplexnější pohled na online marketing v e-commerce sféře. Naučíš se stanovit strategii pro svůj e-shop na základě získaných podkladů. Projdeme si několik nových možností reklam v Google Ads pro e-shopy jako např. Google nákupy, dynamické reklamy ve vyhledávání či opuštěný košík. 
Porovnáme si cenové porovnávače a speciální pozornost budeme věnovat Heurece, na níž bys jako e-shop pravděpodobně neměl chybět. Zjistíš, co je to nástroj Mergado a jaké možnosti nabízí.

Co všechno dostaneš?

  • 16 kapitol online kurzu,
  • 3 hodiny videomateriálu
  • certifikát o absolvování kurzu
  • garance včetně peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojený
Online kurz Online marketing pro e-shopy je možné

Seznam kapitol

0 - Predstavenie kurzu online marketing pre eshopy
Intro do kurzu
Dostupné v ukázce kurzu
1 - Stanovenie stratégie a podkladov pre rozhodovanie
1.1 - Základné piliere stratégie pre e-shopy
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.2 - Analýza konkurencie
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
1.3 - Expanzia a analýza trhov
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2 Možnosti reklám v Google Ads pre e-shopy
2.1 - Google nákupy
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.2 - Dynamické reklamy vo vyhľadávaní
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.3 - Dynamický remarketing
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
2.4 - Opustený košík
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3 - Atribučné modely vyhodnocovania dát
3.1 - Atribučné modely vyhodnocovania dát
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4 - Prehľad cenových porovnávačov
4.1 - Základná definícia heureky
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4.2 - Sortiment report
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
4.3 - Ako postupovať pri zaraďovaní produktov
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
5 - Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku
5.1 - Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6 - Mergado - nástroj na správu feedov
6.1 - Základná definícia nástroja
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6.2 - Základné pravidlá
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
6.3 - Ďalšie aplikácie od Mergada
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Online marketing pro e-shopy

Super ukázaná teória na praktických príkladoch

Denis V.

Online marketing pro e-shopy

Přínosné, bez zbytečného okecávání a dobře se na to divá, narozdíl od kurzu na Google Ads, kde si jeden ze školících v mezičase kouše nehty apod... :)

Lukáš L.

Pozri aj tieto kurzy

Libor Toporcer Libor Toporcer
online marketing